Gjest Gjest_Tulla_* Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Jeg skal ha nytt gulv i stua og kjøkkenet. Har ikke tatt en avgjørelse om jeg skal ha parkett eller laminat. Er usikker da jeg har varmekabler her. Uansett. Jeg har begynt så vidt å kikke på gulv og det er en jungel der ute. Har du en god erfaring med en bestemt type parkett eller laminat så vil jeg gjerne høre. Har du en negativ erfaring så tar jeg den også. Jeg vil gjerne legge et gulv som er bra og som også ser fint ut etter noen år. Pris er underordnet.
Suzy Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Jeg har brukt Alloc på kjøkkenet mitt og det var utrolig lett å legge, veldig pent og veldig holdbart. Anbefales. Det er ikke billigst, men det er ikke helt vilt dyrt heller.
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 På www.tarkett.no finner du sikkert noe fint=) Det er god kvalitet!
linel Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Alloc! Lett å legge, sliteterkt, og finnes i mange stilige varianter! Har det i hele leiligheten, og er kjempe fornøyd!
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Alloc! Lett å legge, sliteterkt, og finnes i mange stilige varianter! Har det i hele leiligheten, og er kjempe fornøyd! Vi har Alloc. Praktisk og greit laminatgulv, men kaldt og gå på. Ikke akkurat noe tregulv.
KnockedUp Skrevet 22. april 2008 #6 Skrevet 22. april 2008 www.kahrs.com Hvis pris ikke er viktig og du ikke har husdyr ville jeg lagt parkett:) De fleste treslag kan også legges på varmekabler.
Pasha Skrevet 23. april 2008 #7 Skrevet 23. april 2008 jeg har fått anbefalt expression fra monter (mulig andre varehus har det og)
KnockedUp Skrevet 23. april 2008 #8 Skrevet 23. april 2008 jeg har fått anbefalt expression fra monter (mulig andre varehus har det og) Pergo er leverandøren, Expression er navnet på en kolleksjon Og ja, Pergo sammen med Alloc er vel de beste på laminat.
Pasha Skrevet 23. april 2008 #9 Skrevet 23. april 2008 Pergo er leverandøren, Expression er navnet på en kolleksjon Og ja, Pergo sammen med Alloc er vel de beste på laminat. aha
Gjest Gjest_fil_* Skrevet 23. april 2008 #10 Skrevet 23. april 2008 www.kahrs.com Hvis pris ikke er viktig og du ikke har husdyr ville jeg lagt parkett:) De fleste treslag kan også legges på varmekabler. Ikke parkett av bøk og lønn.
Krisp Skrevet 24. april 2008 #12 Skrevet 24. april 2008 Om en velger en av de dyre variantene av Alloc er de ikke altfor kalde, siden det er såpass mange "ujenvnheter" at det blir mer luft under føttene. Dette er et gulv som er veldig lett å legge, er støtsikkert, lyddempet. Det er alluminiumsfester, og dersom en søler vil ikke vannet trenge seg ned under laminatet. De har veldig mye fint også Anbefales
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå