Gjest Gjest Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Hvilken bronzer eller solpudder bruker du? Er du fornøyd med det du bruker? Noen som har prøvet Glominerals sitt solpudder?
Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Bruker for tiden Chanel sitt, fint men litt for mye glitter etter min smak, så kjøper det nok ikke flere ganger. Har ikke hatt glomineral sitt, kansje jeg skal kjøpe det neste gang.
Gjest Lacuna Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Jeg har Chanel, GloMinerals og Estee Lauder. Chanels liker jeg best; det har en fin balansert farge og ikke for mye glitter. Glo liker jeg innimellom, men så synes jeg plutselig at det er for gult og har altfor mye skimmer, så det gjør seg ikke så godt utover dagen. ELs er bra til bleke tider, for det har veldig lite skimmer, og er ganske kaldt i fargetonen. Men for det meste har jeg sluttet å bruke solpudder.
gladidag Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Guerlain nr.1 om vinteren og nr.2 om sommeren. Bruker og et fra Everyday minerals... og har et fra oriflame..men det har litt for mye gullskimmer for meg.
Bjørnemor Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Jeg bruker: Guirlain Teracotta Dior solpudder Solpudder fra nettauksjon Clinique Har noen billige også.. Kan ikke gå uten solpudder.. eneste sminken jeg bruker daglig..
Rexina Skrevet 22. april 2008 #6 Skrevet 22. april 2008 Har Guerlain og Dr. Hauschka. Liker begge to got, men bruker mest det til Dr. H siden det er renere. Nå har ikke jeg brukt det så lenge og vet ikke helt hva som kjennetegner et brå solpudder, men får en fin farge og det legger seg jevnt. Har også bestilt en fra Glominerals.
Miel Skrevet 23. april 2008 #7 Skrevet 23. april 2008 Jeg var godt fornøyd med solpudder fra Dior, men så fant jeg ut at Body Shop har et som er like bra, bare mye billigere. :icon_smile: (BS har forresten veldig mange varianter, når jeg tenker meg om. Jeg bruker det pressede pudderet, det gir fin glød uten noe særlig skimmer. I tillegg har jeg Shimmer Waves, som kan brukes som highlighter, rouge, øyenskygge, solpudder... Fin liten sak!)
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2008 #8 Skrevet 23. april 2008 Bruker YSL sitt solpudder, ikke så mange her inne som nevner at de bruker det, det gir en kjempefin glød. Tenkte at jeg skulle prøve Helena Rubinstein sitt neste gang, noen her som har prøvet eller har det?
Gjest Bond Skrevet 23. april 2008 #9 Skrevet 23. april 2008 Clinique - veldig fornøyd - ikke for mye glitter, naturlig farge som passer for meg.
Parfumfreek Skrevet 23. april 2008 #10 Skrevet 23. april 2008 Tror jeg kommer til å gå igjen i Guerlain nr.2 så lenge jeg lever. Har brukt det i mange år, og er fornøyd. Kan hende det finnes noe som er enda bedre, men jeg er for treig til å prøve
Gjest Keycha Skrevet 23. april 2008 #11 Skrevet 23. april 2008 Hvilken bronzer eller solpudder bruker du? Er du fornøyd med det du bruker? Noen som har prøvet Glominerals sitt solpudder? Jg sverger til glominerals:)
Lille Lea Skrevet 24. april 2008 #13 Skrevet 24. april 2008 Jeg kjøpte Guirlain Teracotta Nr 2 , den med forskjelig farger ruter i. KEJMPE FIN! Digger den! Det var akkurat en igjen til meg. Hun sa den gikk veldig fort så nå var jeg heldig;) Var super fornøyd med den hvertfall, anbefales
Nabodama Skrevet 24. april 2008 #14 Skrevet 24. april 2008 For øyeblikket bruker jeg Lancaster. Flere farger i skrinet, og ikke mye skimmer. Er fin om vinteren, eller når en ikke er så brun.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå