Gjest Achilles Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Er det noen av dere som har gjort det slutt, for så å finne tilbake til hverandre? Samboeren min og jeg gjorde det slutt for noen uker siden. Det vil si, hun gjorde det slutt. Jeg elsker henne fremdeles. Jeg satser på å ligge lavt en liten stund, slik at hun får tenkt seg litt om. Vi skiltes som venner, og har bare hatt sporadisk kontakt om praktiske ting som salg av hus, hytte og båt osv. Vi har ikke kommet så langt med den praktiske prosessen. Grunnen til at hun gjorde det slutt er at hun mener at jeg ikke er flink nok til å kommunisere. Jeg har satt meg inn i de problemene jeg har hatt, og akter å gjøre noe med dem. Problemet er at jeg ikke fikk tid til å gjøre noe med det før vi skilte lag. Hun ville verken prøve terapi eller ta en pause. Hun sa også at hun følte hun gjorde det som var rett der og da, men vi har vært i en spesiell situasjon der hun har vært syk og har hatt problemer på jobben. Dette har blant annet ført til et ikke-eksisterende sexliv de siste 8 mnd. Jeg er redd dette har påvirket beslutningen hennes, men det kan jeg ikke vite. Kanskje det bare er noe jeg innbiller meg selv. Hvordan bør jeg gå fram første gangen jeg tar kontakt? Hvor lenge bør jeg vente? Er det håp for at følelsene hennes kan bli vekket dersom vi er borte fra hverandre en stund?
Pokahonta Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Du var nok ikke flink nok til å kommunisere. Om du får en ny sjangse til dette med eksen, vil tiden vise. Men hun høres forferdelig ferdigtenkt ut. Men ligg lavt, som du tenker, og se hva tiden viser. Det er ikke uvanelig å savne heller, men når hun kommer tilbake (EVENTUELT) er det pluss bonus at hun ser endringer hos deg. Men du kan ikke prate deg til dette!! Hun må finne ut av det selv, dessverre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå