Gå til innhold

Jeg vil ringe klarsynt...!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg fatter ikke at det er noe å lure på engang..

Det som er skremmende er at veldig mange tror på dette her og bruker mangfoldige tusen på disse svindlerne.

Verden vil berdras

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble spådd en gang. Jeg spurte om en bestemt mann og om det kom til å bli ham og meg noen gang. Damen svarte strengt at han måtte jeg holde meg unna for han var ikke interessert i meg som noe annet enn en venn. Hun mente at hvis jeg prøvde å få til et forhold med ham ville han bli farlig for meg. Jeg har nå vært gift med den mannen i flere år og tror ikke at det finnes en annen mann i hele verden som kan gjøre meg så lykkelig som han kan. Tenk hva jeg kunne gått glipp av om jeg hadde stolt på henne. :tristbla:

Skrevet

Med såpass mange svar fra folk som selv har prævd diverse spåkoner så er vi på vei mot det som nesten kan bli et ok statistisk utvalg som kan si noe litt mere objektivt om sannsynligheten for at en spåkone har rett. For å få et representativt utvlag må man ha langt flere mennesker, men det er alikivel ikke ofte at spredningen i et stort utvalg blir så veldig forskjell fra resultatene blant de første 10-15 hvis disse er entydige. Det er de her, folk har jo veldig negative erfaringer.

Forøvrig var det en gang en journalist i Mann som ringte til mange forskjellige spåkoner for å sjekke om de sa det samme. Alle sa helt forskejllige ting.

Hvis du skal høre på det noen sier bør du i hvert fall teste flere for å kunne se dem opp i mot hverandre. Før det ville jeg heller snakket med venner, prest, psykolog eller lignende og sett hvor du kommer med det. Jeg ville også sterkt vurdert å bruke andre virkemidler for å oppnå bedringer i livet mitt. Er det negative tanker som plager er kognitiv terapi og andre verktøy for å endre tankebaner til det mere positive vist å virke bra. Er problemer med forhold så finnes det gode kurs i kommunikasjon og parforhold blant annet på Modum Bad. Er det ønske om mere lykke og åndelige behov ville jeg heller sett på noen ordentlige religioner eller begynt med meditasjon og yoga.

Når dette er sagt tror jeg det finnes folk med evnen til å se i fortid og fremtid i noen grad, men jeg tror at det er ekstremt sjeldent at de har evnen til å gjøre det konsekvent. Jeg tror også at de aller aller fleste av de som har slik evner har trenet det opp gjennom meditasjon og ulike spesielle yogiske teknikker. Innen yoga tradisjonen mener man at det i stor grad er gjennom å åpne og få kontroll over chakraen i det tredje øye at man kan utvikle slike evner. Det er i seg selv en krevende prosess. Dernest kreves det ofte ytterliggere trening som er svært vanskelig hvis man virkelig skal få gode evner. For folk flest er dette lite aktuelt i praktisk, men i budhistiske klostre og blant indiske yogier finnes det veldig mange med helt usannsynlige evner til å se ting om livet ditt. Jeg vet om alt for mange som har møtt munker som umiddelbart har kunnet fortelle dem nærmest hva som helst om deres liv bare ved å se på dem til å ikke tro at det er tilfelle. Da er det heller ikke snakk om tomme fraser som du er litt i ubalanse men på bunnen vet du at du er sterk og annen svada, men hva bestefaren din heter og når hunden din døde, hva telefonnummeret ditt er og lignende.

Skrevet

Ring i vei.

Skrevet

De fleste har vel ikke noe spesielt som vil skje de i den nærmeste fremtid....,noen vil vel heller aldri få til noe, eller oppleve noe eller....derfor blir det vel heller ikke noe ut av "spåingen" Dessverre, det er vel egentlig realiteten.

Selv har jeg vært min egen lykkes smed mesteparten av livet, og derfor skjer det også mye i mitt liv. Som spåkoner faktisk har forutsett.

Skrevet

Som trangsynt ser jeg for meg gode inntekter til de (delvis trygdede) som sitter bak luren og ler heleveien til banken... ;)

• 1 år senere...
Skrevet

Jeg vil ringe en klarsynt ang katten min, ho har ikke vært inne i hele natt, å ho pleier alltid komme når jeg roper på ho ! :(

vil vite om ho er i nærheten eller om alt er greit med ho.. :(

Skrevet

Jeg har snakket med et par klarsynte og har hatt gode erfaringer.

Om du virkelig ønsker å snakke med synske og føler for å bruke penger på noe som muligens ikke funker (det er ikke alltid de kan hjelpe) så gjør det.

Skrevet
Har du positiv, eller negativ erfaring med å ringe en klarsynt/spådame/synsk person....?? Anbefaling.... Jeg har så lyst til å prøve, men koster jo litt mye.... Hva mener dere? HVIS du har hatt positiv erfaring, kan du anbefale noen da? :sjenert:

Jeg tror du har for mye penger å kaste bort. :fnise: Ja det er dyrt og hvordan skal en person fortelle deg fremtiden eller whatever gjennom telefonen. Ikke at jeg tror på slikt, men en bør i hvertfall ikke stole på en spådame som ikke trenger gjenstander eller som tar på deg. HVordan kan hun gjennom telefonen vite noe som helst om deg??

Ohh idé. Ring og gjør til stemmen din til det motsatte kjønn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...