Gå til innhold

Jeg vil ringe klarsynt...!

Fremhevede innlegg

Gjest Mira lubb
Skrevet

Har du positiv, eller negativ erfaring med å ringe en klarsynt/spådame/synsk person....?? Anbefaling.... Jeg har så lyst til å prøve, men koster jo litt mye.... Hva mener dere? HVIS du har hatt positiv erfaring, kan du anbefale noen da? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke erfaring med dette selv, men kjenner folk som ringer i ny og ne. De sier de blir hjulpet av det. Jeg tror de (såkalte?) klarsynte er veldig flinke til å snakke, og sette seg inn i folk sine liv, og nøste opp løse tråder, uansett å se på ting med et nytt syn. Kanskje er det nettopp dette som er viktig for den som ringer, av og til?

Selv om jeg er skeptisk til de overnaturlige evnene så har jeg hørt om så mange positive erfaringer at jeg ikke er skeptisk til det å bruke dem til å snakke med når man har behov for det.

Skrevet

Jeg har prøvd dette, uten at det hjalp meg nevneverdig der og da. Det betyr ikke at jeg ikke tror på at enkelte kan være klarsynte, for det gjør jeg.

Husk bare å styre unna 829-nummer, de er vanvittig dyre. Ring 815-nummer.

Skrevet

Ikke ring! Du kan være heldig å treffe noen flinke/seriøse, men jeg tror ikke de flinkeste er å finne på teletorg.

Bruk heller 350-500 kr på et personlig oppmøte, gjerne hos en som spiller inn lesingen på cd så du kan høre på det igjen, det er så lett å glemme det som blir sagt der og da..

Forhør deg litt omkring, snakk med andre, lytt til deres erfaringer, og gå til noen som er anerkjent i miljøet.

De koster som sagt noe mer, men du vil få mer valuta for pengene, og de prøver heller ikke å lure deg til å komme tilbake gang på gang slik en annen nevnte i en annen tråd.

Gjest vimselot
Skrevet

Tror ikke på disse "seriøse" spådamene selv om de sikkert har taleevnen og er flinke til å lytte. Kjenn heller på din egen magefølelse, skriv ned drømmene dine og lær deg litt om drømmetolkning, hvis du vil.

Hvorfor tror noen at EN ANNEN kan forutsi framtiden, når man hele tiden tar egne valg som avstedkommer nye valg i livet? Tror man kan få større utbytte av å ringe en eller annen gratis hjelpetelefon eller snakke med en venn eller gammel tante.

Skrevet

Personlig mener jeg at det bare er svindel og fanteri, og med mindre du er helt overbevist om at dette er noe som er sant og du vil bruke pengene dine på så anbefaler jeg deg å lese denne artikkelen først: Wikipedia: Cold reading

Gjest lenamor
Skrevet

Vil ikke råde deg til hverken/eller, men bare gi uttrykk for mitt eget syn på dette.

I en periode av mitt liv, så brukte jeg store summer på å ringe spåkoner, oppsøke healere osv. Jeg leitet etter en "redningsplanke" i livet mitt, noen som kunne fortelle meg veien videre. Og kanskje jeg fikk en og annen ledetråd, at de prøvde å pense meg inn på riktig spor, jeg vet ikke. Det er en stund siden.

Som et middel til å sortere tankene, kan det kanskje være nyttig. Men jeg opplevde at spåkona sa omtrent det samme til meg som til venninna mi, som var hos henne først, og da falt troverdigheten.

Venninna mi tok hennes råd helt bokstavelig. Spådama sa at hun skulle møte en mann i et visst stjernetegn og det gjorde hun. Idag lever hun et lusent og deprimerende liv sammen med en mann som ikke er bra for henne. Hvis hun hadde brukt sin egen sunne fornuft så hadde ikke dette skjedd. Til ettertanke!

Det finnes mange useriøse på markedet, og det er vanskelig å vite hvem som er noenlunde oppriktige og har noe å fare med. Jeg synes at det er ikke verdt pengene, men det er lett for meg å si i ettertid.

Skrevet
Jeg har så lyst til å prøve.

Prøv da vel. Så finner du ut av det.

Gjest Golden Girl
Skrevet

Ikke ring!!!!

Prøvde en gang selv, da jeg skikkelig slet med et valg jeg ikke klarte å ta, for å se om de faktisk sa noe som ville hjelpe meg. Jeg tror faktisk det var her på KG jeg fant annonsene til mange av dem. Ringte to-tre av dem, også for å sjekke om de ville si det samme eller forskjellige ting.

Jeg ville egentlig ikke si så mye utover hva problemet bestod i, fordi jeg følte at hvis jeg sa for mye ville de heller resonnere og si generelle ting som kan passe alle, i stedet for å 'tune in' på akkurat meg, hvis du skjønner hva jeg mener. Jeg fikk vel inntrykket av at de ikke helt klarte å gripe saken an, og spurte meg om ting som jeg trodde de burde ha 'sett/følt'. Ble ikke veldig imponert akkurat. Og de jeg ringte sa ulike ting. Kanskje en av dem hadde rett, men hvem det skulle vært aner jeg ikke.

Og ja, det var dyrt. Skikkelig bortkastede penger. Det var litt eksperiment, og litt desperat søken etter råd. Jeg betviler ikke at noen mennesker faktisk har fantastiske evner, og kan bruke dem (ble f.eks. skikkelig imponert over tv-serien Den 6. sans). Men som sagt, jeg hadde dårlig erfaring med de klarsynte telefontjenestene. Litt fordi jeg tror at de rett og slett får for dårlig tid til å kunne virkelig få kontakt, også. De vet at den som ringer inn er klar over at kronene ruller, og de skal prøve å si noe så raskt som mulig. Det er jo bra det, men det gir dårligere resultat, for å si det sånn.

Mitt beste råd til deg er: bruk din egen magefølelse, og lytt til følelsene dine. Det er ditt liv, og hvis du skal søke råd hos noen, søk heller hjelp hos familie, venner eller en profesjonell rådgiver.

Lykke til!

:klem:

Skrevet

Hvorfor bruker du ikke heller de pengene på en time hos psykolog hvis det er ting du føler er vanskelig i livet ditt?

Gjest Elfrida
Skrevet

Jeg 'ser' at dette ikke vil gi deg de svarene du trenger.

Skrevet

Det finnes jo kjekkere ting å sløse bort pengene på ;)

Skrevet (endret)

-

Endret av Melania
  • 1 måned senere...
Gjest chikaz
Skrevet

Noen som vet av noen plass i Trondheim hvor man kan møte opp/bestille time hos en klarsynt/healer/spådame/synsk en .... ? Istede for å ringe...

Gjest Gjest_mamma1_*
Skrevet

Hehe, jeg var hos en spådame en gang når jeg var i tenårene, jeg og ei venninne av meg. Jeg spurte om forholdet til meg og typen min kom til å vare hele livet, jeg fikk ett ja. Så bra tenkte jeg. Venninna mi var inne og spurte om hun kom til å bli sammen med den hun var forelska i. Ja, sa spåkona... Problemet var bare at her var det snakk om samme type. Jeg gjorde det slutt noen uker etterpå, venninna mi er gift og har barn med en annen.

Skrevet

Personlig tror jeg det er løgn og fanteri, men vær så god. Slå deg løs :)

Hilsen

The Kitten :banantroll:

Gjest Aurora Borealis
Skrevet

Jeg har aldri prøvd å ringe synske personer. Og jeg kommer aldri å gjøre det heller. Grunnen er at jeg ser for meg tre mulige utfall, i grove trekk:

1) Jeg oppdager at den "synske" er langt fra synsk og at hun bare er ute etter å tjene penger. Altså blir jeg lurt og svindlet, og ganske irritert. :sur:

2) Jeg tror på at den synske faktisk KAN se inn i framtiden, og forteller meg hvordan den skal bli. Jeg vil da bli svært opphengt i det som blir sagt, og kommer sannsynligvis til å gjøre en del valg som er knyttet opp mot det hun har "forutsett", altså blir det en selvoppfyllende profeti, og går samtidig glipp av mange andre muligheter som jeg strener rett forbi. Basert på noe ei fremmed dame har sagt til meg. (Jeg foretrekker å gjøre valg basert på det livet jeg lever og mine egne preferanser)

3) Den synske er faktisk synsk og ser min framtid. Resultat når jeg oppdager at dama hadde helt rett: Jeg blir vettskremt! :hår:

Altså har jeg funnet ut at jeg aldri vil ringe en spådame! :)

Gjest Raptuza
Skrevet
Jeg 'ser' at dette ikke vil gi deg de svarene du trenger.

Sabla godt svart att, Elfrida.............!!

Gjest *Mim*
Skrevet

Ville jeg aldri gjort. Jeg tror det er bedre å finne ut av sine egne problemer. Hvis jeg trenger hjelp, vil jeg i det minste ha det av noen jeg kan se i øynene.

• 4 måneder senere...
Gjest Gjest_Elin_*
Skrevet

Jeg synes at du burde prøve. Bare tenke litt på hvem du vil ringe til fordi det er en del som bare lurer deg. Jeg personelig synes at det er mye bedre og gå til en som jeg kan ha time hos og se henne/han.

Jeg hvet at de ser mye og kan hjelpe deg med de fleste problemer, men som sakt pass på hvem du går til.

Jeg er veldig positiv til alt som har med det overnarurlige å gjøre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...