Gjest Guppy Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Hei! Har vært sammen med kjæresten min i noen år, og flyttet sammen for ca 2 år siden. Før vi flyttet sammen hadde vi sex så ofte vi møttet, og masse kos og nærhet. Etter at vi flyttet sammen ble det en gang i uka, så annenhver uke, og nå en gang i måneden. Kosen og nærheten har krympet ned i et minstemål. Får grep han begjærlig tak i meg, nå er det en lunken klem av og til. Jeg vil gjerne ha mer av alt, og jeg går bort og koser på han, men føler at han ikke reagere stort da han aldri gjengjelder forsøkene. Han sier at nærheten er det jo bare å ta opp igjen, men det virker som han har glemt det så fort han snur hodet mot tv`n igjen. Sex, eller mangel på sådan vil han ikke snakke om. Han svarer meg bare at han har lyst, og han vet ikke hvorfor han ikke gjør tilnermelser. Jeg må presisere at jeg har prøvd selv, mange ganger, men da fungerer han ikke for å si det sånn... Vet ikke hvorfor han ikke vil ha sex med meg, men føler meg veldig uatraktiv. Vet ikke hvordan jeg skal nå frem til han, det har blitt et "ikke tema". Har ellers et veldig bra forhold, og jeg vil ikke bryte på grunn av dette. Hadde bare vært fint å fått tilbake litt nærhet igjen... Er det noen som har erfaringer fra dette? Kanskje det er noen menn der ute som kan belyse hva som foregår i hjernen til menn? Jeg forstår ingenting....
NovaFlare Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Så lenge han sier at han ikke vil snakke om det så tenker jeg at det er psykiske eller emosjonelle problemer han sliter med, og at det ikke er deg.
Temperance Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Jeg hadde det sånn for en stund tilbake siden. Vi flytta sammen for et år siden, og etter et halvår sammen så minka sexen etterhvert som tida gikk. Først hadde vi det hver dag, så en gang i uka, så plutselig innså jeg at det gikk 3-4 uker mellom hver gang vi hadde sex. Her var det også slik at jeg tok initiativ mange ganger uten noen respons, og etterhvert begynte jeg å ta det veldig hardt. Til slutt ga jeg opp, for jeg orka ikke den følelsen av å bli avvist hver gang. Jeg tenkte at det kanskje bare var en fase han var gjennom, så jeg lot være å ta det opp til å begynne med. Men etterhvert som tiden gikk, ble jeg bare mer og mer frustrert, og jeg begynte å bli irritabel og vanskelig å ha med å gjøre ellers i forholdet. Så jeg tok meg en skikkelig prat med han, og ba han være helt ærlig med meg om hvorfor vi aldri hadde sex lengre. Det endte med at han sa at han konstant var sliten pga jobb og fotball (han trener 2 ganger om dagen) at når han kom hjem på kvelden tenkte han ikke på sex engang. Jeg fikk derimot vite at det hadde absolutt INGENTING med meg å gjøre, og at han var lei for at jeg hadde gått rundt og trodd slike ting. Etter den praten ble alt mye bedre, for han ble mer oppmerksom på at sexen faktisk manglet i forholdet. Nå er det en "regel" at vi skal ha sex minst 3 ganger i uka, samme hvor slitne vi er. Og vi har aldri hatt det bedre! Så mitt råd til deg er; SNAKK med han om det! Det er helt sikkert ikke noe med deg, heller noe som han går gjennom som kanskje gjør at han har redusert sexlyst. Det er ikke noe gøy å gå rundt og tenke at kjæresten din ikke har lyst på deg, og at du føler deg uattraktiv. Slik skal man ikke ha det i et forhold!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå