Gå til innhold

How I Met Your Mother

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om denne serien vises på norske fjernsyn, men oppdaget nettopp denne perlen av en sit-com. Jeg ler så jeg griner. Neil Patrick Harris er helten min.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ganske sikker på at den går på tv3..

Den er kjempemorsom :)

Skrevet

Awesome!

Legen... wait for it..... and I hope you're not lactose intolerant..... dary!

Suit up!

Barney, I love you!

• Liker 1
  • 1 måned senere...
Skrevet

Elsker denne serien. Humoren, og historiene, er bare utrolig underholdende - og godt gjennomtenkt.

Skrevet

Denne serien er så utrolig bra :)

Bare synd at de hele tiden tar pauser. Utolig lenge siden de siste episodene ble lagt ut på nett jo. Vil vite hvordan det går med dem alle :)

Gjest Naria
Skrevet
Denne serien er så utrolig bra :)

Bare synd at de hele tiden tar pauser. Utolig lenge siden de siste episodene ble lagt ut på nett jo. Vil vite hvordan det går med dem alle :)

Det er jo fordi at siste sesong er avsluttet. Noen som vet når neste sesong kjøres i gang, og om den i det hele tatt gjør det? Hørte noen stygge rykter om at det ikke blir mer.

Gjest Gjest
Skrevet
Det er jo fordi at siste sesong er avsluttet. Noen som vet når neste sesong kjøres i gang, og om den i det hele tatt gjør det? Hørte noen stygge rykter om at det ikke blir mer.

Innspillingen begynner i September eller August. Det blir 1 ny sesong ihvertfall

Gjest Naria
Skrevet
Innspillingen begynner i September eller August. Det blir 1 ny sesong ihvertfall

Det var godt å høre!

Gjest dalieo
Skrevet

Kjempemorsom serie! Går på tv3 søndager kl 18:30, tror jeg det er :-D

• 8 måneder senere...
Gjest LanaLane
Skrevet

Jeg må dytte opp denne tråden fordi dette er den beste komiserien ever. Barney er min helt også, er så heldig å ha en Barney i vennegjengen min, men det blir jo ikke helt det samme...

Lasta ned alle episodene, venter på neste....*holder pusten*

Gjest Gjest
Skrevet

At det finnes mennesker som liker denne serien er utenfor min fatteevne

Gjest LanaLane
Skrevet
At det finnes mennesker som liker denne serien er utenfor min fatteevne

Hva liker du da, som er så mye bedre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...