Alice Ayres Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Vet ikke om denne serien vises på norske fjernsyn, men oppdaget nettopp denne perlen av en sit-com. Jeg ler så jeg griner. Neil Patrick Harris er helten min.
Olive Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 Ganske sikker på at den går på tv3.. Den er kjempemorsom
Alice Ayres Skrevet 28. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. april 2008 Awesome! Legen... wait for it..... and I hope you're not lactose intolerant..... dary! Suit up! Barney, I love you! 1
Norwegianne Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 Elsker denne serien. Humoren, og historiene, er bare utrolig underholdende - og godt gjennomtenkt.
Småkjekset Skrevet 13. juni 2008 #6 Skrevet 13. juni 2008 Denne serien er så utrolig bra Bare synd at de hele tiden tar pauser. Utolig lenge siden de siste episodene ble lagt ut på nett jo. Vil vite hvordan det går med dem alle
Gjest Naria Skrevet 13. juni 2008 #7 Skrevet 13. juni 2008 Denne serien er så utrolig bra Bare synd at de hele tiden tar pauser. Utolig lenge siden de siste episodene ble lagt ut på nett jo. Vil vite hvordan det går med dem alle Det er jo fordi at siste sesong er avsluttet. Noen som vet når neste sesong kjøres i gang, og om den i det hele tatt gjør det? Hørte noen stygge rykter om at det ikke blir mer.
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2008 #8 Skrevet 14. juni 2008 Det er jo fordi at siste sesong er avsluttet. Noen som vet når neste sesong kjøres i gang, og om den i det hele tatt gjør det? Hørte noen stygge rykter om at det ikke blir mer. Innspillingen begynner i September eller August. Det blir 1 ny sesong ihvertfall
Gjest Naria Skrevet 14. juni 2008 #9 Skrevet 14. juni 2008 Innspillingen begynner i September eller August. Det blir 1 ny sesong ihvertfall Det var godt å høre!
Gjest dalieo Skrevet 18. juni 2008 #10 Skrevet 18. juni 2008 Kjempemorsom serie! Går på tv3 søndager kl 18:30, tror jeg det er :-D
Gjest LanaLane Skrevet 4. mars 2009 #11 Skrevet 4. mars 2009 Jeg må dytte opp denne tråden fordi dette er den beste komiserien ever. Barney er min helt også, er så heldig å ha en Barney i vennegjengen min, men det blir jo ikke helt det samme... Lasta ned alle episodene, venter på neste....*holder pusten*
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2009 #12 Skrevet 4. mars 2009 At det finnes mennesker som liker denne serien er utenfor min fatteevne
Gjest LanaLane Skrevet 4. mars 2009 #13 Skrevet 4. mars 2009 At det finnes mennesker som liker denne serien er utenfor min fatteevne Hva liker du da, som er så mye bedre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå