Honey Bee Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Er på nattevakt igjen...er ikke noe for meg har jeg funnet ut,har jobbet 3-delt turnus i ett år nå og mistrives.Egentlig syns jeg småbarnsforeldre bør få lov til å slippe nattevakter.Søren heller...har fortsatt barn som innimellom våkner på natten enda Bruker fryktelig lang tid på å omstille meg etter 4 våkne nattevakter,nesten en hel uke...nei nå ble det mye sutring,jeg liker jo jobben min...bare mest på dagtid
SuperGjest Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Egentlig syns jeg småbarnsforeldre bør få lov til å slippe nattevakter. :overrasket:
Honey Bee Skrevet 21. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2008 :overrasket: Klart jeg syns det her jeg sitter for meg selv og venter på at klokka skal bli halv åtte
SuperGjest Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Klart jeg syns det her jeg sitter for meg selv og venter på at klokka skal bli halv åtte Hvis ikke det er mer alvorlig ment enn det så
Søs Skrevet 21. april 2008 #5 Skrevet 21. april 2008 Jobber også turnus, men synes ikke nattevaktene er verst. Synes ettermiddags/kveldsvakta er verst. Siden lillemor er i barnehagen på dagen, og så drar jeg på jobb før hun kommer hjem.. Jobber jeg derimot på natta så sover jeg mens hun er i barnehagen..
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2008 #6 Skrevet 22. april 2008 Jeg jobber også turnus, og synes kveldsvakt er verst. De dagene ser jeg nesten ikke barna mine. Når jeg jobber natt er jeg ihvertfall hjemme når de kommer fra skolen. Men jeg skjønner hva du mener om omstillingen etter nattevakter, jeg bruker også dager på dette... Min trøst til deg er at det blir litt bedre når barna dine er større, går på skole og er mer selvstendige. Og da sover de gjerne natta gjennom også ;-) .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå