Gjest Gjest Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Jeg har to egg i kjøleskapet, og ellers mel og melk og alt sånn. Noen forslag til noe godt jeg kan lage eller bake? Tenker i retning noe søtt=) Alle slags tips mottas med takk=) (sjok-kake er jeg lei av =P )
Gjest Eurydike Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Pannekaker eller vafler. Arme riddere hvis du har brød.
Gjest GinaTricot Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Jeg har to egg i kjøleskapet, og ellers mel og melk og alt sånn. Noen forslag til noe godt jeg kan lage eller bake? Tenker i retning noe søtt=) Alle slags tips mottas med takk=) (sjok-kake er jeg lei av =P ) Slipp fantasien løs! Kakk eggene , prøv deg fram til en fin konsistens med hvetemel, melk, sukker, smør, bakepulver, og gjerne litt bakekakao ;) lykketil!
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Takk for svar=) hehe nå høres jeg nok litt usunn ut, men spiste pannekaker til middag i dag, så vaffelkaker el pannekaker blir litt for reprise. Hvis ikke hadde nok vaffelkaker vært et flott alternativ Ellers, til deg som skrev svar nr 2, er ikke så veldig flink til å bare prøve meg fram med en røre, er litt avhengig av oppskrifter, men takk likevel.=)
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2008 #5 Skrevet 21. april 2008 detsoteliv.no lar meg verken legge ut link til enkeltoppskrifter eller kopiere dem, men om du klikker deg inn dit og søker på kladdekake, finner du en oppskrift på en brownies-lignende kake. Den er ganske grei, og ferdig på 30-45 minutter, jeg bruker den når søthungeren overmanner meg og jeg ikke gidder å dra på butikken
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2008 #7 Skrevet 21. april 2008 detsøteliv.no lar meg verken legge ut link til enkeltoppskrifter eller kopiere dem, men om du klikker deg inn dit og søker på kladdekake, finner du en oppskrift på en brownies-lignende kake. Den er ganske grei, og ferdig på 30-45 minutter, jeg bruker den når søthungeren overmanner meg og jeg ikke gidder å dra på butikken Ehm... nå fungerer linken
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2008 #8 Skrevet 21. april 2008 Mhm både rullekake og den kladdekaken hørtes godt ut, men siden jeg ikke har noe å lage fyll til rullekaken, så blir det kladdekaken, takk for alle svar=D
NullHull Skrevet 23. april 2008 #10 Skrevet 23. april 2008 detsoteliv.no lar meg verken legge ut link til enkeltoppskrifter eller kopiere dem, men om du klikker deg inn dit og søker på kladdekake, finner du en oppskrift på en brownies-lignende kake. Den er ganske grei, og ferdig på 30-45 minutter, jeg bruker den når søthungeren overmanner meg og jeg ikke gidder å dra på butikken Ehm... nå fungerer linken Og det går fint å linke direkte til kakene også Var det denne kladdekaken ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå