Gå til innhold

Røykeplaster og trening

Anbefalte innlegg

Gjest Gjeste_gjest
Skrevet

Hei,

er det noen her som trener/har trent med røykeplaster på? Går det greit, sitter plasteret fortsatt på selv om dere svetter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er absolutt ikke noe svar på det du spør om. Men jeg vil fraråde deg å bruke noen som helst former for nikotin når du trener.

Det gjør treningseffekten dårligere.

Gjest Gjeste_gjest
Skrevet
Dette er absolutt ikke noe svar på det du spør om. Men jeg vil fraråde deg å bruke noen som helst former for nikotin når du trener.

Det gjør treningseffekten dårligere.

Hei, takk for tilbakemeldingen :)

Ja vet at nikotin ikke er bra, men jeg prøver å slutte å røyke og da tenker jeg at det er verre å røyke enn å bruke nikotinplaster. Målet er å bli kvitt avhengigheten til nikotin :)

Skrevet
Hei, takk for tilbakemeldingen :)

Ja vet at nikotin ikke er bra, men jeg prøver å slutte å røyke og da tenker jeg at det er verre å røyke enn å bruke nikotinplaster. Målet er å bli kvitt avhengigheten til nikotin :)

Det er bra å slutte!

Jeg vet ikke noe om disse plasterne, men må du bruke dem hele døgnet?

Hvis det er slik at du tar dem etter behov, som med tyggegummiene, så ville jeg ventet til senere enn akkurat når du trener.

Skrevet

jeg brukte det 16 timersplasteret en periode og limet på de var så dårlig at jeg måtte på med plasterteip selv når jeg var i vanlig aktivitet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...