Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man har kjæreste,sånn relativt ganske ny kjæreste,er det brukelig å vite hva kjæresten gjør hver dag? Til dere som har kjæreste (som er i et ganske nyoppstartet forhold..) har dere kontakt med kjæresten hver dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke helt nytt nå lenger, men da det var helt nytt, så hadde vi kontakt hver dag, og fremdeles, så har vi kontakt hver dag. Opptil flere ganger om dagen faktisk. Men det er ikke sånn at vi snakker i detalj hva vi gjør hele dagen, bare snakker litt om løst og fast, og dagens små høydepunkt, samt sier fine ord til hverdandre :)

Bare hyggelig å høre fra kjæresten sin :) Så lenge det ikke blir kontinuerlig mas om "hva gjør du nå?, hvor har du vært? hva skal du nå? hvem snakket du med? hva snakket dere om? hva skal du senere?" osv.. du skjønner :)

Skrevet

Vi hadde ikke det. Vi møttes kanskje tre ganger i uken, og lå som oftest over hos hverandre da. Men han er travelt opptatt med jobb og fritidsaktiviteter og det samme er jeg. Han er heller ikke den som sender tekstmeldinger bare for å høre hvordan det går :) Så dette vente jeg meg også av med, det føltes så enveis når han var treg med å svare.

Nå er vi samboere, og ser hverandre hver dag og vet alt om hva den andre gjør til enhver tid stort sett. Det er vel en naturlig progresjon.

Skrevet

helt i starten, så møttes vi kanskje bare 1-2 ganger i uka grunnet livssituasjonen hans. Men vi snakket på telefon 5-6 ganger om dagen.. Var ganske mye, men vi ville prate med hverandre hele tiden. Nå har vi vært sammen i 5 måneder og møtes 3-4 ganger i uka, og prater sammen på telefon 3-4 ganger om dagen enda...

Og vi forteller alltid hva vi skal hver dag og hva vi gjør... Men ikke sånn detaljert at vi spør hverandre ut..

Skrevet

Snakket i telefon 5-6 ganger om dagen..?? hva iallverden snakker man om?? Synes en telefon med kjæresten hver dag også er mye jeg da men...hva sier man liksom?

Skrevet (endret)

Han pleier å sende meg mange "meningsløse" meldinger som jeg setter stor pris på. Det er et tegn på at han tenker på meg selv når han er med andre mennesker, eller i et annet land. Når han er hjemme så blir det som oftest mange meldinger pr dag, type: jeg elsker deg, hvordan går det, hva gjør du, jeg savner deg osv.

Den tiden han er borte (nordsjøen) blir det veldig sjeldent med meldinger, men hver melding blir da dagens høydepunt, og ikke lenger en "vane"

Men selvfølgelig så er det noe som heter "MSN" og det er greit å ha hvis man ikke har penger på kortet, eller IKKE liker å preike i telefonen..

Jeg hadde IKKE orket å snakke med han 5-6 ganger pr dag, det høres bare helt skrudd ut. :)

Endret av Failure
Gjest Chrissy82
Skrevet

Jeg snakker med kjæresten min hver dag.. Det er forskjellig hvor mange ganger om dagen men.. 1-3 ganger kanskje.. det er hyggelig å ringe hvis man har noe spennende å fortelle.. ellers synes jeg det er litt kjedelig.. ofte så blir det sånn pinlig stillhet.. ikke bra..

Skrevet

Grunnen til at vi snakket såpass my sammen på telefon var fordi vi ville vite mye om hverandre og hverandres liv... Han sitter i fengsel, derfor ble det vanskelig å møtes så ofte og da er telefon en fin ting å ha. Men vi hadde jo ikke times samtaler 6 ganger om dagen, noen minutter her, og var det noe en ville fortelle den andre så ringte vi..

Skrevet

Ja vi har kontakt hver dag, men jeg vet ikke hvor han er til enhver tid (det interesserer meg ikke), men har en ide om hva han driver med. Samme med ham - jeg forteller hva jeg har gjort osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...