linel Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Hvilket kosenavn bruker du på kjæresten? Og hva kaller han deg?
Fun Light Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Jeg kaller han elskling og sugarbum, (den siste har det vært mange varianter av og er mest på tull) og han kaller meg jenta mi.. Verdens flotteste mann!
Olive Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Går endel i Pus her i gården også, men dette prøver jeg å vende meg av med.. Syns det er litt "teit" :gjeiper: Også tar jeg meg selv i å kalle han det mens vi er med andre folk - da blir han flau Ellers kaller jeg han for det han faktisk heter mens han kaller meg for "hans nydelige prinsesse" :love:
Amalie_85 Skrevet 21. april 2008 #6 Skrevet 21. april 2008 Han sier pus til meg, og jeg sier kjærestepus til han! Eller så er det bare kjæresten min. Men hender da at jeg plutselig sier andre kosenavn og, men det er tilfeldig hva det er og blir nok sjeldent brukt om igjen!
Sol79 Skrevet 21. april 2008 #7 Skrevet 21. april 2008 (endret) Både han og bikkja går som Pusen. Haha. Også kaller han meg for "min sin". Endret 21. april 2008 av Sol79
kospia Skrevet 21. april 2008 #8 Skrevet 21. april 2008 (endret) Han kaller meg Kospia eller Bærta. Jeg bruker Stompen, eller rett og slett kjæresten min. Endret 15. mai 2008 av kospia
Gjest Grafica Skrevet 21. april 2008 #9 Skrevet 21. april 2008 Her går det i pus, og kitty. Vi bytter mellom engelsk og norsk, så da blir det sånn.
Gjest Frk Åberg Skrevet 21. april 2008 #10 Skrevet 21. april 2008 Jeg ville ikke klart å ta ham seriøst om han brukte et kallenavn på meg i fullt alvor. Men det hender han sier ting på tull. Men det blir nok litt pinlig å gjengi hele lista her. Vel, jeg har allerede avslørt et annet sted at han kan finne på å kalle meg lille bolle. For moro.
Alice Ayres Skrevet 21. april 2008 #11 Skrevet 21. april 2008 "Baaastaaard", er noe jeg kaller ham titt og ofte. Tror han kaller meg "Hello!!", da det er en gjenganger.
Gjest Pupsilure Skrevet 21. april 2008 #12 Skrevet 21. april 2008 Vi har så fryktelig mange kosenavn på hverandre.... Og alle må sies med kosestemme! Kaller han det meste, og han bare smiler. Pølsa, nissen, puuuuuuusen, pusete, pusepusepusepusepusen, kjeksen, liten kjeksen min, osv osv osv. Det meste er veldig internt, og ikke nevnt her. Kaller han som regel elskling når vi er alvorlige, eller noen hører på. Han har like mange navn på meg. Syntes det er kjempekoselig
Lubbe Skrevet 11. mai 2008 #13 Skrevet 11. mai 2008 Bruker å kalle kjæresten min pus, vennen eller Majusen min (ja, han heter Marius) når jeg først skal bruke kosenavn, men som oftest er det bare Majus... Pleier å tulle med å kalle ham lille pervo grisen min, da det var det søsteren hans kalte ham en gang etter vi hadde lånt sengen hennes når vi var på besøk en helg...
Gjest Gjest_Line_* Skrevet 12. mai 2008 #16 Skrevet 12. mai 2008 Jeg kaller kjæresten min for utover'n og han kaller meg innover'n
Teriyaki Skrevet 12. mai 2008 #17 Skrevet 12. mai 2008 Han kaller meg pus, pølse, pølsepus, mongo, mongopølse, jenta mi,tjukka (er ikke tjukk i det hele tatt, da..)...hmm...tja. så har han kalt meg hans lille soltsråle noen ganger og i dag kalte han meg noe jeg ikke husker, men som også var uvanlig. Han kaller meg pølse fordi jeg har litt pølsefingre. Det "komiske" er at det er ikke bare i tullete eller kosete situasjoner, det er til vanlig. "pølse, kor e pengboka mi?", "pølse skal du ha brus?" osv. Jeg kaller han for pus, beibi, vennen, kjæresten min, kjekken...hmmm..ja. sånne ting.
Nigo-san Skrevet 12. mai 2008 #18 Skrevet 12. mai 2008 Tiltaler ham som oftest med "du". Altså som "Du, har du husket bursdagen til moren din?" "Du, har du husket å ringe Anders?". En sjelden gang kaller jeg ham "kjæresten" eller "vennen". Jeg er litt allergisk mot kliss...
Gjest *nurket* Skrevet 12. mai 2008 #19 Skrevet 12. mai 2008 Kaller han gutten min, kjæresten min, elskling, kjære, pusen, søtnos og de litt interne dommen, teiten, luringen og raringen... Og han sier det samme til meg, men i tillegg sier han gullet mitt... Verdens skjønneste
Gjest Dallandra Skrevet 12. mai 2008 #20 Skrevet 12. mai 2008 Jeg er litt allergisk mot kliss... Jeg og. Jeg kjenner jeg klør i øya og nesa begynner å renne bare av å lese her. Men det hender jeg kaller mannen min for "søtestesnillestebestestegodestekjekkestesterkeste mannen i hele verden", akkompagnert av blafrende øyevipper, men kun når jeg skal forsøke å overbevise ham om noe, f.eks. at han skal forlate filmen vi begge ser på for å hente brus til meg eller noe sånt. Som regel må jeg gå selv. I fullt alvor: "Du kjæresten min...". Kanskje. Men det er på grensen det og. Gubben. Til andre: "Han derre mannen jeg er gift med"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå