Gjest Casey Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Vet noen om Coca Cola har kjøpt seg enerett på resturanter, flyplasser, fly, hotell og andre utsalgssteder i utlandet? Jeg begynner å bli lei av Coca Cola-skiltene overalt - hvor blir det av Pepsi Max verden over? Hvorfor kan ikke flyplasser, hotell og andre selge begge slagene?!
SuperGjest Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Og jeg syns det i Norge er Pepsi i alle resturantene
Supraspinatus Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 (endret) Det er i hvert fall pepsi-max på narvesen på de flyplassene jeg har vært på. Endret 21. april 2008 av Supraspinatus
Gjest Phoenix Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Er altfor mye Pepsi overalt, jeg har begynt å boikotte steder som serverer det skvipet
Olive Skrevet 21. april 2008 #5 Skrevet 21. april 2008 Jeg og en venninne diskuterte dette her om dagen faktisk, og konklusjonen er at hva man får tak i hvor er en stor konspirasjon hvor ingen får det de vil ha. Jeg personlig fungerer ikke som menneske uten coca cola zero, mens hun på sin side er en pepsi-drikker. Hver gang hun er et sted selger de bare coca cola, og det omvendte for min del :gjeiper: Litt utenom tema, men er det ikke utrolig irriterende når man bestiller f. eks. cola light på en resturant også får man pepsi max - uten at de har sagt i fra? Akkurat som om vi ikke smaker forskjell..
frøken13 Skrevet 21. april 2008 #6 Skrevet 21. april 2008 Jeg finner aldri cola zero, bare pepsi max overalt, og det smaker karamell. Til nød har de kanskje cola light, som smaker suketter etter at de ble "nyere og bedre" sist gang. Men det skal sies at jeg sleit mest da jeg sverget til tab x-tra. Da måtte jeg ta med selv
Gjest Phoenix Skrevet 21. april 2008 #7 Skrevet 21. april 2008 Litt utenom tema, men er det ikke utrolig irriterende når man bestiller f. eks. cola light på en resturant også får man pepsi max - uten at de har sagt i fra? Akkurat som om vi ikke smaker forskjell.. JAAAAAA!!! Jeg har begynt å sende tilbake dritten jeg... Og ber om at de åpner den neste brusen ved BORDET (tipper de spytter i den ellers )
La Luna Skrevet 21. april 2008 #8 Skrevet 21. april 2008 Litt utenom tema, men er det ikke utrolig irriterende når man bestiller f. eks. cola light på en resturant også får man pepsi max - uten at de har sagt i fra? Akkurat som om vi ikke smaker forskjell.. Ja, utrolig irriterende! Har begynt med å spørre om de har pepsi max (evt. er det pepsi max eller cola light dere har?) i stedet for å bare bestille en. Og sender den selvfølgelig tilbake hvis de sier de har pepsi max men gir meg en cola light!
Ce'Nedra Skrevet 21. april 2008 #9 Skrevet 21. april 2008 Jeg drikker også bare Pepsi Max, men synes i grunnen de har det de fleste steder? Kun i Norge det hender at det er et problem synes jeg. Men fant ut at noen ikke skjønte da jeg sa Pepsi Max, det het visst Pepsi Light eller Diet Pepsi.
Meaty Skrevet 21. april 2008 #10 Skrevet 21. april 2008 Pepsi max er ikke det samme som Pepsi light/ Diet Pepsi...
Gjest *smak* Skrevet 21. april 2008 #11 Skrevet 21. april 2008 Kunne også ønske at de hadde Pepsi Max flere steder. Synes ikke Cola Zero kommer opp mot Pepsi Maxen i kvalitet.
Gjest Kaya83 Skrevet 22. april 2008 #12 Skrevet 22. april 2008 De har pepsi diet, pepsi max, cola zero og diet coke på Cairo International hvis det er til noen hjelp.. Hvis alle bare legger ferien sin dit neste gang, så er det bare de som absolutt skal ha tab xtra som kan begynne å grine Forøvrig er det ingenting som slår pepsi diet <3
Gjest Casey Skrevet 22. april 2008 #13 Skrevet 22. april 2008 (endret) Det er i hvert fall pepsi-max på narvesen på de flyplassene jeg har vært på. Narvesen? I utlandet? I utlandet er det aldri Pepsi Max å se...kjedelig at Coca Cola har enerett på steder der det er reisende. Jo, enkelte selger Pepsi i butikkområdene, men i det man er låst inne på område med kafeer i tiden før avgang, der er det sjelden Pepsi. Endret 22. april 2008 av Casey
Supraspinatus Skrevet 22. april 2008 #14 Skrevet 22. april 2008 Narvesen? I utlandet? I utlandet er det aldri Pepsi Max å se...kjedelig at Coca Cola har enerett på steder der det er reisende. Jo, enkelte selger Pepsi i butikkområdene, men i det man er låst inne på område med kafeer i tiden før avgang, der er det sjelden Pepsi. Eh... hehe.. litt rask i svingene der.. Tenkte på 7/11... Uansett.. Det er jo mange land der det ikke finnes pepsi max, det kan jo ha noe med saken å gjøre. Får ikke solo i utlandet heller. (zingo smaker ikke det samme)
Ce'Nedra Skrevet 22. april 2008 #15 Skrevet 22. april 2008 Pepsi max er ikke det samme som Pepsi light/ Diet Pepsi... Hva er forskjellen?
Gjest Casey Skrevet 22. april 2008 #16 Skrevet 22. april 2008 Det er jo mange land der det ikke finnes pepsi max, det kan jo ha noe med saken å gjøre. Får ikke solo i utlandet heller. (zingo smaker ikke det samme) Ja, det var nettopp poenget: hvorfor har de ikke Pepsi max? (Alle land har jo Coca Cola...) Solo er en norsk brus og selges kun i Norge (og kanskje på Svinesund), mens Pepsi max selges internasjonalt. Da forventer jeg liksom mer.
Meaty Skrevet 22. april 2008 #17 Skrevet 22. april 2008 (endret) Hva er forskjellen? Det kan jeg ikke svare på, men de smaker ikke likt. Der jeg jobbet før solgte vi Ringnes-produkter og hadde både Pepsi, Pepsi light og Pepsi max. Så hvis man bestiller Pepsi light (Diet) i utlandet så får man ikke noe som smaker som Pepsi max. Endring: I følge Wikipedia så har Pepsi max dobbelt så mye koffein som Diet Pepsi i USA. Produktet ble lansert der i 2007. Endret 22. april 2008 av Meaty
iNord Skrevet 22. april 2008 #18 Skrevet 22. april 2008 jeg får tak i pepsi max/diet overalt jeg.. men de smaker ikke det samme alle steder.. er faktisk forskjell på smak fra norge til feks englan.. dette både pga vannkvalitet og masse emre sikkert.. jeg drikker kun farris/bon aqua og pepsi max. alt annet brus er alt for søtt..
Olive Skrevet 22. april 2008 #19 Skrevet 22. april 2008 Hva er forskjellen? Forskjellen er at pepsi max og cola zero er laget for å smake som ekte sukker mens diet pepsi og cola light er laget for å smake light brus Derfor de sier i pepsi max reklame: Real taste - no sugar.
Gjest Casey Skrevet 23. april 2008 #20 Skrevet 23. april 2008 Derfor de sier i pepsi max reklame: Real taste - no sugar. Eller Live life to the max.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå