Gjest Gjest_Tone_* Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Jeg har brukt ID sin et par år nå, og har vært ganske fornøyd med den, selv om jeg syns jeg blir litt for blank når jeg ikke bruker mineral veil over. Mineral veil vil jeg helst bare bruke en gang i blandt, fordi jeg har hørt at den tetter porene mer enn foundationen og at jeg da lettere kan få uren hud. Jeg har fet hud/blandingshud som kan bli noe uren en gang i blandt, men jeg trenger ikke en veldig dekkende foundation. Det er derimot viktig at den ser naturlig ut på. Er det noen som kan anbefale en annen mineralfoundation som kan passe til min hud, men som er noe mer mattende enn ID? Jeg har prøvd å søke litt på forumet, men jeg ble ikke så mye klokere fordi det er et virrvarr av merker og ulike hudtyper.
Gjest Pupsilure Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Jeg har også fet hud, og jeg er kjempefornøyd med glo minerals! Syntes ikke id var så bra til min hud.
laperla Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 (endret) Jeg har brukt ID sin et par år nå, og har vært ganske fornøyd med den, selv om jeg syns jeg blir litt for blank når jeg ikke bruker mineral veil over. Mineral veil vil jeg helst bare bruke en gang i blandt, fordi jeg har hørt at den tetter porene mer enn foundationen og at jeg da lettere kan få uren hud. Jeg har fet hud/blandingshud som kan bli noe uren en gang i blandt, men jeg trenger ikke en veldig dekkende foundation. Det er derimot viktig at den ser naturlig ut på. Er det noen som kan anbefale en annen mineralfoundation som kan passe til min hud, men som er noe mer mattende enn ID? Jeg har prøvd å søke litt på forumet, men jeg ble ikke så mye klokere fordi det er et virrvarr av merker og ulike hudtyper. Endret 22. april 2008 av laperla
Gjest lucky!74 Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Helt klart glo sitt pressede pudder! Eller meow. http://meowcosmetics.com/ Denne får du i tre forskjellige dekkningsgrader så du kan prøve deg frem. Det er lett å finne farge visst du allerede bruker ID for da er det en oversikt hvor du kan sammenligne med. Du får også bestilt prøver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå