Gå til innhold

"pretty-boys-stilen"

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nas og hele pretty boys stilen er latterlig synes nå jeg... greit nok at de føler seg vel sånn, men jeg klarer ikke å slutte å le hver gang en sånn en går forbi meg! Det er virkelig så langt man kan komme fra sexy i mine øyne!

Videoannonse
Annonse
Gjest Golden Girl
Skrevet

Ha-ha. Jeg googlet Nas, og opp kom bilder av en afro-amerikansk rapper. Med vanlig hip-hop stil. Min første tanke var: Er det DERFOR de bruker brunkrem???

:fnise:

Skrevet
Noe galt med gutter som tar solarium?

Ja, kjønn er irrelevant, men jeg syns det er patetisk med det jeg mener er overdreven solariumsbruk. Jeg refererte til eksemplarer av arten pretty boys. De hadde oppnådd fargen falsk mørksjokoladebrun. Jeg ler meg skakk. Hvis du eller de ikke tåler det bør dere ta en valium.

Skrevet

Nei Prettyboy-stilen synes jeg ikke noen ting om. Syns ingen gutter skal sminke seg så masse som dem, men hvis de absolutt skal bruke brunkrem så invester i et sminkekurs!

Skrevet

Moderat grad kan være sexy på mørkere gutter syntes jeg, med mer sør eller vesteuropeiske trekk, eller mer asiatiske og afrikanske trekk. MEN jeg bemerker at moderate mengder er viktig, ikke synlig brukrem eller sminke og for all del ikke utringning. Litt frecht hår, litt eyeliner og LITT friserte øyenbryn er pent syntes jeg.

Gjest Wolfmoon
Skrevet (endret)
Ha-ha. Jeg googlet Nas, og opp kom bilder av en afro-amerikansk rapper. Med vanlig hip-hop stil. Min første tanke var: Er det DERFOR de bruker brunkrem???

Eneste jeg kom på med navnet var også rapperen Nas, hadde litt problemer med å koble han til pretty-boy stilen ja :ler:

Endret av Wolfmoon
Skrevet

Synes ikke at stilen er noe vakker nei, men litt underholdende da :fnise:

Særlig når man ser på bildene fra face book-gruppa "stop pretty boys", av disse fyrene med oransje ansikter, og overdrevne klær.

Skrevet
Har sett "prettyboys" stilen er på vei. Men jeg må si at jeg synest faktisk at denne stilen passer på unge gutter. Det er noe søtt over det. Når jeg tenker på unge gutter, så tenker jeg vel helst på alderen 15/16-23/24 år. Jeg synes faktisk at mange av disse ser litt røffe og kule ut. ( Kilden jeg har brukt til å kikke på prettyboys er gruppen på facebook. Den heter " Stop pretty boys"). Det er mye som er overdrevent der, som alt for mye brunkrem, og på grensen transvestitt. Men synes det var endel som fenget også.

Hva synes dere om prettyboys stilen?

Personlig synes jeg det er greit at gutter bruker litt tid på badet, så lenge det ikke blir overdrevent, dvs det synes at de har brukt sminke.

Takk, men nei takk.

Skrevet
Unggutter får gjøre som de vil for meg. Personlig syns jeg det er langt søtere med en 17 årig gutt med hanekam og politisk engasjement enn med en 17 årig pretty boy som kun er engasjert i sitt eget utseende.

Enig!

---

Sånn ellers så liker jeg absolutt ikke pretty-boys stilen. Jeg vil ha en mannemann. Gjerne en som ser litt ut som en slask/rocker. Kurt Cobain er og blir den peneste mannen som noen gang har levd. Ja til åpne skjorter, band-tskjoner og hullette slitte olabukser. Jeg er vel det du kan kalle en litt slask/grunsjer selv, gir faen med mening. Palestinaskjerf, gutterbukser og lange tskjorter med en genserjakke over. Ok, det hørtes veldig gangster ut, men ikke helt sånn. Jeg vil ha en gutt som er mer mann enn meg, rett og slett.

Skrevet

Har ingenting i mot at gutta også ønsker å ta seg godt ut, men dette blir aaalt for mye for min smak. Gutter som sminker seg er skikkelig turn off for meg..

Skrevet

Den eneste Nas jeg tenkte var akkurat ham også og jeg var bare helt whaaaaat?! Pretty?!

Men stilen - nei da. Jeg synes ikke så mye om det, den linken som ble vist her, den var jo helt huff... Gummi-hud!

Det er noe jeg ikke liker da menneskene blir overdrevent fokusert på utseende. Det er jo bra å se fin ut og det, men hvis det blir litt som 'look at me, me so pretttyyy' blir det for mye.

Det er greit for menn å neppe litt øybruner og ta vare på huden og bruke concealer å dekke spots eller noe, men foundation som noe vanlig og mascara og spray-tan blir for mye for min del.

Skrevet (endret)

Jeg er ikke helt ivrig etter de pretty gutta sin stil, men jeg tar vare på meg selv.

med en så fin kone som jeg har går det i dyre "russiske kaviarkremer" fra dermatologica. jeg sammenligner det litt med russisk kaviar. dyrt er det. men det er godt hun har ebay og hudpleiervenninner.

vet ikke om jeg er en pretty boy fordi jeg bruker fuktighetskrem? det er så godt som det eneste. og voks (eller var det paste kona kalte det?) da.

selv syns jeg at jeg er ganske "macho" og slik vil jeg ha det :smoke:

Endret av I'm persian - meaow
Skrevet
Unggutter får gjøre som de vil for meg. Personlig syns jeg det er langt søtere med en 17 årig gutt med hanekam og politisk engasjement enn med en 17 årig pretty boy som kun er engasjert i sitt eget utseende.

Helt enig. :Nikke:

Gjest lucy d-.-b
Skrevet
Uff. Denne stilen liker jeg virkelig ikke. Å se gutter som har påført seg så mye spraytan at huden er oransje, videre klaska i en overdose paste i håret og t-skjorte klippet slik at de blotter brystmusklene sine er bare, nei, helt feil! Det er hverken søtt eller særlig maskulint, bare feil.

Ei heller liker jeg jenter som ser slik ut. Huff! Noen mennesker har ikke vett, de griller seg i solarium og kommer til å ende opp rynkete med hudkreft når de er 40 år. Det er jo litt trist, da har de gått tiden fra 15-35 år og trodd at de så heite ut, når sannheten var noe helt annet.

Både gutter og jenter må gjerne ta vare på seg selv, men ett sted går grensen ;) Syns jeg!

Skrevet

han nas syns jeg bare blir alt for mye altså..

david beckham derimot, han er jeg svak for :fnise:

han klarer liksom å være en form for prettyboy samtidig som han absolutt er maskulin.. men må innrømme jeg foretrekker han med langt hår. gutter er konsekvent finest med litt lengde på håret, bortsett fra han i prison break da. så.. ja ingen regel uten unntak :)

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor dere kvinner blir så provosert av denne stilen....jeg synes guttene er ganske søte....kanskje derfor dere blir såpass provoserte??... :)

Gjest Golden Girl
Skrevet
Skjønner ikke hvorfor dere kvinner blir så provosert av denne stilen....jeg synes guttene er ganske søte....kanskje derfor dere blir såpass provoserte??... :)

Øh... hvorfor skulle vi bli provoserte, mente du? Fordi noen synes at de gutta er søtere enn oss damene???

:skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...