Gjest Gjest Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Har sett "prettyboys" stilen er på vei. Men jeg må si at jeg synest faktisk at denne stilen passer på unge gutter. Det er noe søtt over det. Når jeg tenker på unge gutter, så tenker jeg vel helst på alderen 15/16-23/24 år. Jeg synes faktisk at mange av disse ser litt røffe og kule ut. ( Kilden jeg har brukt til å kikke på prettyboys er gruppen på facebook. Den heter " Stop pretty boys"). Det er mye som er overdrevent der, som alt for mye brunkrem, og på grensen transvestitt. Men synes det var endel som fenget også. Hva synes dere om prettyboys stilen? Personlig synes jeg det er greit at gutter bruker litt tid på badet, så lenge det ikke blir overdrevent, dvs det synes at de har brukt sminke.
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Jeg har alltid falt for gutter som ser homo ut. Men har aldri fått sjans....... Kanskje hellet bedres om hetrogutter også blir søte.
Gjest Bellatrix Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Oversminka jenter er fælt, oversminka gutter er verre.
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Oversminka jenter er fælt, oversminka gutter er verre. Men hva er for mye? Dersom en gutt bruker litt sminke, men at det ikke synes, synes du det er feil det også`? Eller finnes det modifikasjoner?
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2008 #5 Skrevet 21. april 2008 Lo meg trill rundt da jeg så et par eksemplarer av arten komme ut av et solstudio her om dagen. Tøffinger indeed.
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2008 #6 Skrevet 21. april 2008 Gutt 18 her, bruker en tid på bade, napper øyenbryna og bruker litt forskjellige kremer men ikke overdrevent mye. Føler meg mye mer vel da , ser ikke noe galti å bruke en del tid på badet. Nå blir jeg ganske lett brun men overdrevent bruk av brunkrem / sminke er bare dumt, greit hvis du skal prøve å skjule noen kviser( renser huden og peeler den).
Gjest ylvia Skrevet 21. april 2008 #7 Skrevet 21. april 2008 Uff. Denne stilen liker jeg virkelig ikke. Å se gutter som har påført seg så mye spraytan at huden er oransje, videre klaska i en overdose paste i håret og t-skjorte klippet slik at de blotter brystmusklene sine er bare, nei, helt feil! Det er hverken søtt eller særlig maskulint, bare feil.
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2008 #8 Skrevet 21. april 2008 Uff. Denne stilen liker jeg virkelig ikke. Å se gutter som har påført seg så mye spraytan at huden er oransje, videre klaska i en overdose paste i håret og t-skjorte klippet slik at de blotter brystmusklene sine er bare, nei, helt feil! Det er hverken søtt eller særlig maskulint, bare feil. Det er vel ingen jenter som liker det du reffererer til??? Men, det finnes da en mellomting:D
Gjest ylvia Skrevet 21. april 2008 #9 Skrevet 21. april 2008 Det er vel ingen jenter som liker det du reffererer til??? Men, det finnes da en mellomting:D Kanskje ikke, men hvorfor ser jeg flere gutter som ser akkurat slik ut da? Noen jenter må de jo dra, eller så hadde de kanskje ikke valgt den stilen?
Gjest Bellatrix Skrevet 21. april 2008 #10 Skrevet 21. april 2008 Men hva er for mye? Dersom en gutt bruker litt sminke, men at det ikke synes, synes du det er feil det også`? Eller finnes det modifikasjoner? Jeg synes helkst ikke mannfolk skal bruke sminke. Om de gjør det skal det være lite, og så vidt jeg har forstått handler ikke pretty-boys-trenden om gutter som bruker lite sminke.
Ce'Nedra Skrevet 21. april 2008 #11 Skrevet 21. april 2008 Det verste er når gutta napper altfor mye, det er jo mange av dem som ikke har fått tips om hvordan det egentlig skal gjøres.. Min nappet litt for mye, men det ble rettet opp i da jeg kom inn i bildet Gutter: napp hos hudpleier første gangen! Ellers synes jeg det er greit med sminke på gutta, men det skal ikke synes. Altså er farging av vipper og bryn greit, det samme med en foundation i samme farge som huden. Jeg synes altså at de fleste av pretty boys-gutta overdriver, men han som startet trenden (Nas) er heit.
linel Skrevet 21. april 2008 #12 Skrevet 21. april 2008 Lo meg trill rundt da jeg så et par eksemplarer av arten komme ut av et solstudio her om dagen. Tøffinger indeed. Noe galt med gutter som tar solarium?
FantasDick Skrevet 22. april 2008 #13 Skrevet 22. april 2008 Enig med Ce'Nedra! Min mann har blitt mye flinkere til å ta litt vare på seg selv og utseende etter litt mas fra meg, og nå er han veldig fornøyd selv. Han bruker dog ikke sminke, men jeg får lov å ta på litt concealer og mineralfondation av og til. Han synes han ikke får det til selv, så det gjør jeg. Ellers så napper han øyenbrynene (pent), steller huden, bruker div kremer o.l. Han er hot! Selv om jeg godt kunne tenke meg å se han med litt mer sminke..
W. Wallace Skrevet 22. april 2008 #14 Skrevet 22. april 2008 Synes personlig Nas ser bra ut, men det vel egentlig mest fordi han er kongruent med den stilen han har. Han er den stilen. Resten av gjengen ser ut som Nas-kopier. Regner med han kommer til å forandre stil så snart han har solt seg nok i populariteten han nyter nå. Kommer selv aldri til å kle meg slik, har min egen stil og hvis den mot all formodning skulle bli "in" hadde jeg skiftet stil umiddelbart. Har ingen interesse av å være en i mengden.
Gjest Mirina Skrevet 22. april 2008 #15 Skrevet 22. april 2008 Noen som har en link til et bilde av denne Nas?
Filur Skrevet 22. april 2008 #16 Skrevet 22. april 2008 Gutter med sminke er skikkelig graps.. Jeg liker menn, ikke sminkedukker. Men at han tar vare på seg selv, lukter godt og bruker en flink frisør er bare flott. Om han bruker en krem i ansiktet o.l. er også fint. Men sminke...(?) :gråte:
Ce'Nedra Skrevet 22. april 2008 #17 Skrevet 22. april 2008 Noen som har en link til et bilde av denne Nas? http://www.kjendis.no/2008/03/14/529752.html Fant bare dette.. Nas er han i midten.
Gjest ylvia Skrevet 22. april 2008 #18 Skrevet 22. april 2008 Jeg finner ikke Nas heit i det hele tatt. Gi meg Trond Espen Seim i stedet
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2008 #19 Skrevet 22. april 2008 http://www.kjendis.no/2008/03/14/529752.html Fant bare dette.. Nas er han i midten. Det ser ut som han har på seg en maske...
Embla s Skrevet 22. april 2008 #20 Skrevet 22. april 2008 Unggutter får gjøre som de vil for meg. Personlig syns jeg det er langt søtere med en 17 årig gutt med hanekam og politisk engasjement enn med en 17 årig pretty boy som kun er engasjert i sitt eget utseende.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå