Ginen Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Skal ha vielsen på et slott i Skottland, men mottakelsen (kalles det det?) blir på en hotellrestaurant. Er det vanlig å pynte og styre sånt på hoteller og restauranter, eller blir det voldsomt? Det blir jo strengt tatt dekket fint på uansett skulle jeg tro, og så kan jeg ikke helt si at jeg er superengasjert i all den pyntinga. Blir liksom enda en ting å holde styr på. Men igjen, må spørre, er det vanlig? Kunne det være hyggelig liksom, eller er det ikke så mange som bryr seg?
*Emma* Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Jeg jobber på ett sted (restaurant/selskapslokale) av og til (riktignok her i Norge) hvor vi ofte har bryllup. De aller fleste lar oss pynte. Da blir det helt enkelt med hvite duker, hvite servietter og noen vaser med roser. Det er også noen som har med seg masse pynt, både confetti, blomster, oppsatser og alt mulig annet rart. De fleste har i tillegg med menyer og bordkort selv - som de leverer dager før også legger vi det på. Jeg giftet meg i USA - der hadde vi "weddingplanner" som ordnet for oss og hun sørget for at det var roseblader på duken. Det var alt vi hadde av pynt. (Restauranten hadde ingen pynt overhode...kun hvit duk og grønne servietter). Med de rosa bladene langs midten av bordet og min bukett ble det mere nn nok syns jeg. Vi hadde og med menyer og bordkort som ble lagt på rett før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå