Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om jeg kan ha blitt gravid. I så fall skjedde det for to uker siden. Lørdag morgen testa jeg negativt. Tenkte å teste på nytt i morgen tidlig, da har det jo gått tre dager siden forrige test, og mer enn to uker siden en eventuell unnfangelse. Men er det for tidlig? Jeg brukte ikke noe for å teste EL for to uker siden, men hadde tydelige EL-smerter dagen samleiet fant sted, og dagen etterpå. Og siden jeg enda ikke har fått mens, lurer jeg på om jeg er gravid.. Eller er det bare mitt lille hodet som spiller meg et lite puss, tro?... Vil også bare nevne at jeg ikke kjenner noen antydning til at mensen skal komme, det bruker jeg å gjøre i forkant..

Videoannonse
Annonse
Gjest Lacuna
Skrevet

Burde du ikke vente til den dagen du etter planen skal ha mensen i stedet for å "kaste bort" tester fordi du er for utålmodig? Bare en tanke.

Skrevet

Siden jeg alltid bruker å få mensen to uker etter el-smertene, tenkte jeg det var greit å teste dagen før forventet mens. Jeg testa noen dager i forkant ved begge mine forrige graviditeter, og de slo ut positivt før forventet mens. Men kan jo like godt hende jeg ikke er gravid, da..

Skrevet

Ingenting i veien med å teste hvis du føler for det :Nikke: så slipper du lure så..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...