Gjest Gjest_Bente_* Skrevet 21. april 2008 #1 Del Skrevet 21. april 2008 Hei En venninne av meg har en kamerat som også er singel, og hun mener vi bare passer SÅ bra sammen De ringte meg på lørdag for da skulle en gjeng av de ut å ta en utepils og ville ha meg med. Jeg hadde andre planer så jeg kunne ikke den dagen. Over tlf. sa venninna mi mens han var der at han ville "adde" meg på Facebook. Det har han nå gjort.. vi har skrevet et par mld der siden det.. Så lurer jeg nå på hvordan jeg skal gå frem videre. På hans siste mld har han ikke skrevet noe spm. Han har gjort det på de siste mld. Da er det liksom lettere å føre samtalen videre. Tror dere han vil fortsette dialogen selv om han ikke hadde noe spm? Vi har kun skrevet korte mld. til hverandre. Skal jeg vente til han tar initiativet til å møtes? kaffe/øl el. ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tjadama Skrevet 21. april 2008 #2 Del Skrevet 21. april 2008 Tror det kan bli stas. Det kan være mange grunner til at han ikke stiller spm. på siste meld. men uten å vite noe om innholdet på samtalen er det vanskelig å uttale seg... Du må jo se om det er noe å føre samtalen videre på selv uten et spm da. -dersom han ikke svarer på det, eller viser tegn til å vike unna å snakke mer da kan du jo kanskje lukte lunta. men jeg vil ikke påstå det er negativt at han ikke spør noe slik du legger det frem. Kanskje han vil se om du bare svarer fordi han spør noe, og lurer på om samtalen går videre uten spm\om DU er med på leken... Kjør på, bare ikke alt for hardt lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå