Gjest Gjest_Aline_* Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Hei En venninne av meg har en kamerat som også er singel, og hun mener vi bare passer SÅ bra sammen De ringte meg på lørdag for da skulle en gjeng av de ut å ta en utepils og ville ha meg med. Jeg hadde andre planer så jeg kunne ikke den dagen. Over tlf. sa venninna mi mens han var der at han ville "adde" meg på Facebook. Det har han nå gjort.. vi har skrevet et par mld der siden det.. Så lurer jeg nå på hvordan jeg skal gå frem videre. På hans siste mld har han ikke skrevet noe spm. Han har gjort det på de siste mld. Da er det liksom lettere å føre samtalen videre. Tror dere han vil fortsette dialogen selv om han ikke hadde noe spm? Vi har kun skrevet korte mld. til hverandre. Skal jeg vente til han tar initiativet til å møtes? kaffe/øl el. ?
Duplex Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 (endret) HAN ville ha deg med den kvelden de andre skulle ut. HAN addet deg på Facebook. HAN sendte meldinger til deg på Facebook. DU kan gjerne nå si ifra at du har lyst til å treffe han. Hvis dette blir for mye for deg, er det ikke mye i denne situasjonen som tilsier at HAN ikke er interessert. Lykke til! Endret 23. april 2008 av Duplex
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå