Gå til innhold

Reagerer på yoghurt

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Kari_*
Skrevet

Jeg er veldig glad i yoplait 0,0% yoghurt. Men synes jeg blir så oppblåst av det. Kan det være at jeg ikke tåler det?

Jeg slanker meg, og synes denne yoghurt er fantastisk som et mellommåltid, og før trening. Få kalorier og god smak. Men skal nå prøve en periode å ikke spise yoghurten.

Hva kan jeg bytte den ut med? Noen som har noe tips? Har tenkt på en halv banan, det blir vel ca 50 kalorier.. Noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Kari_*
Skrevet

Soyayoghurt? Det har jeg ikke hørt om! Skal på butikken i morgen, så da skal jeg se etter det. STår det evnt utenpå at det er soyayoghurt?

Gjest GinaTricot
Skrevet

Egentlig er jeg ikke sikker på om de selger det i vanlige dagligvarebutikker.. Jeg var nettop i Sverige , og der selger de soyayogurt (som en melkeerstatning) i meierihyllene, blandt allergimat. (Laktosereduserte og glutenfrievarer osv). :)

Lykke til! De selger soya-is forresten! I de fleste matbutikker. Tror merket heter Toufuline eller noe lignende ;)

Skrevet

De selger soyayoghurt på matbutikker med godt utvalg (den står da ikke i kjøledisken, men gjerne i de hyllene man finner glutenfri mat, soyamelk og lignende). Ellers har helsekostene godt utvalg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...