Gå til innhold

Kesam hvitløk til laks?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til stekt laks bruker jeg ofte tzatziki istedet for rømme.

Men, vet noen om Kesam Hvitløk og kan brukes?

Litt redd for bomkjøp..... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet?

Gjest Elfrida
Skrevet

Hva får deg til å tro at dette ikke kan brukes? Det verste som kan skje er at du ikke liker det, men det kan ikke vi vite.

Skrevet

Jeg syntes det hørtes så godt ut da jeg leste innlegget, at jeg kjøpte en boks og hadde til laksen min i går. Jeg syntes det var veldig godt. Om du kommer til å like det er vel vanskelig å svare på, men da finnes det vel mange andre ting du kan bruke den til? Evt kan du jo hakke opp littt hvitløk og ha i vanlig kesam, så kanskje du får en ide om hvordan det er? ;)

Skrevet

Mente jo ikke at dere skulle vite om jeg liker det, men tenkte kanskje noen hadde prøvd det og viste om det passet sammen eller ikke.

Og det gjør det tydelig.

Takk for hjelpa!

Skrevet

Hmmm, det skal jeg jammen prøve! :)

Gjest Camelia
Skrevet

Jeg spiste det til marinert laks, og det ble rett og slett for mye smaker, syns jeg. Men sikkert kjempegodt til laks naturell! :)

Skrevet

Mulig jeg spør dumt....men serverer dere denne ved siden av? Og har dere som tilbehør til laksen?

:sjenert:

Skrevet

For min del var Kesam Hvitløk for markan i smaken at jeg ville brukt den til fisk. Lager nok heller min egen hvitløksvariant enn å kjøpe den der igjen.

Gjest Camelia
Skrevet

Jeg serverer ved siden av. Har enten ris eller poteter og gjerne en agurksalat. Og så pleier jeg å bruke rømme blandet med sitronsaft og sukker. Nam!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...