Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om jeg krever for mye eller hva.. men de fleste vennene jeg har er DÅRLIGE venner.. blir så deppa og skuffet!

Sånn som i går hadde en jeg jobber sammen med leid en klubb og skulle feire bursdagen sin..hun inviterte meg og jeg tok med en venninne.. hun slet for at jeg skulle få et leg osv, men så gidder ikke hun jeg skulle ta med meg 20 min før vi skal gå, og jeg turte liksom ikke dra alene på en fest med 100 folk jeg ikke kjenner og en jeg kjenner som sikkert er opptatt hele kvelden.. så dro ikke.. angrer sykt, og hun som hadde festen er sikkert KJEMPE sur på meg.. aner ikke hva jeg skal si til henne… sånn skjer hele tiden.. har bare dårlige venner som aldri stiller opp… argh.. hva skal jeg gjøre?

Hilsen en kjempedeppa meg.. :cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dårlig gjort av hun som skulle være med å trekke seg i siste liten, men du burde gått alene! Ta vare på de gode vennene du har (hun som inviterte) - synd du ikke bet tennene sammen og gikk alene og kanskje ble kjent med mange nye mennesker, sikkert flere enn deg som ikke kjente alle de andre. En kan jo alltids tusle hjem igjen hvis det ikke blir noe gøy! :D

Skrevet

Ja jeg vet det.. angrer sinnsykt mye! Men tingen er at hun som inviterte ikke er noen god venninne av meg heller, hun inviterte meg fordi jeg jobbet for henne så hun fikk holdt festen..

Føler at jeg ikke har noen venner jeg kan stole på, eller noen som er der for meg når jeg trenger dem :(

Og nå kommer jeg til å få skikkelig problemer på jobben for at jeg ikke kom på festen etter at hun stresset med å skaffe meg leg.. faen

Skrevet

Hvis du ikke er i stand til å gjøre ting på egenhånd kommer du ofte til å føle deg sviktet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...