Gjest Gjest Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Hvilken gassgrill anbefaler du og hvorfor? Har lett etter nyere tester av gassgriller, men finner bare tester gjort for noen år tilbake. Vil investere i en bra gassgrill opp mot Nok 4000 maks. Noen som har tips og råd??? Mest mulig funksjoner lett å gjøre ren osv, osv
Gjest Helen Parr Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Har ingen tips, men abonnerer gjerne på tråden.
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 denne er best: http://bildebank.jernia.no/webshop/78802000.jpg ..fordi jeg synes det
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 En Webergrill blir aldri feil. Kjøpte meg en etter anbefalinger fra fagfolk innen mat, og er storfornøyd. Disse grillene kommer i forskjellig str. og pris.
Gjest Elfrida Skrevet 21. april 2008 #5 Skrevet 21. april 2008 Jeg har en Outback-grill som jeg IKKE er noe spesielt fornøyd med. Ganske ujevn varme.
Gjest Helen Parr Skrevet 21. april 2008 #6 Skrevet 21. april 2008 Vi har gassgrill fra Eva solo. Jeg ikke er noen stor grillekspert eller-entusiast, men synes denne fungerer fint. Dessuten liker jeg veldig godt designet.
Gjest anika Skrevet 15. mai 2008 #7 Skrevet 15. mai 2008 Hvilken gassgrill anbefaler du og hvorfor? Har lett etter nyere tester av gassgriller, men finner bare tester gjort for noen år tilbake. Vil investere i en bra gassgrill opp mot Nok 4000 maks. Noen som har tips og råd??? Mest mulig funksjoner lett å gjøre ren osv, osv Hei! Jeg syns futur sin trio eller quatro er to gode griller. Syns å huske å ha lest at trio var testvinner. Da får du tre eller fire brennere. Med 1/3 grillplate i støpejern, perfekt for kjøtt og fisk, samt 2/3 riller i støpejern. På denne modellen har en også hvileplass over i grillen samt kokeplate på siden for ris eller poteter. Grillene er i rustfritt stål, godt håndtak og termometer. Har sett priser på Expert og der ligger trio'en til 2699,- og quatro til 3999,-. Supre griller, med masse igjen for pengene!
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2009 #8 Skrevet 14. juni 2009 Noen som vet forskjellen på disse to? hvem lønner det seg å kjøpe utfra prisen? http://www.fk.no/trade/productview/610321/893/ http://www.expert.no/product/ProductInStoc...ier=TRIOCLASSIC
Gjest Webern Skrevet 14. juni 2009 #9 Skrevet 14. juni 2009 Med tanke på renhold har weber et gjennomtenkt og velutprøvd design. Alle deler som man bør rengjøre med jenve mellomrom er veldig lette å ta av. Bare å løfte rett av og ta med inn under vaksen. Lokket er av støpejern som reflekterer og fordeler varmen jevnt. Kjøp en grill med stor nok grillflate til at du kan ha noe kjøtt direkte over brennerne for å brune kjøttet først og så plass nok ved siden av brennerne for indirekte steking etterpå.
Maskeblomst Skrevet 15. januar 2011 #10 Skrevet 15. januar 2011 Weber er best selv om de er litt dyrere! Her er en test av gassgriller.
Henkie Skrevet 15. januar 2011 #11 Skrevet 15. januar 2011 Vår Weber er 6 år nå, og akkurat like hel og god. Brukes mye, og tenner alltid på første trykk. Weber er solid bygd og enkelt å få reservedeler til om det skulle trengs. Anbefaler deg en Weber med 3 brennere. Da har du grei kontroll på varmen og direkte/indirekte grilling. Finnes sikkert enda bedre griller enn Weber, men da snakker vi 10.000 kr og oppover Dessuten: Weber består av få deler og er enkel å sette sammen når du får den. Ønsker du ekstrautstyr, er det et "hav" å velge i til Weber Styr unna billiggriller, og Weber wannabees. De er bare til irritasjon. Dårlig kvalitet og dårlig/ujevnt grillresulrat.
Sola^ Skrevet 15. januar 2011 #12 Skrevet 15. januar 2011 Me har futur trio deluxe. Kjøpte den på Felleskjøpet. Synes me har fått ein grei grill til fin pris. Trur me betalte 3000kr for den. Kan ikkje sei noko på levetida på den da me kun har hatt den 1 sesong.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2011 #13 Skrevet 15. januar 2011 Helt klart Weber. Ingen over, ingen ved siden.
Gjest Lille-pus Skrevet 16. januar 2011 #14 Skrevet 16. januar 2011 Holder en knapp på Weber jeg også Min forrige hadde jeg i..... 19 år tror jeg. Ikke plass til den der jeg bor nå, så når våren kommer så tenker jeg kjøpe en liten gass-Weber til verandaen
Mixelite Skrevet 18. januar 2011 #15 Skrevet 18. januar 2011 Jeg er enig i det som blir skrevet om Weber. -men jeg håper trådstarter har gått til innkjøp av grill for lenge siden og ikke fortsatt forsøker å avgjøre hvilken det skal være. ;-)
Gjest Violently Happy Skrevet 18. januar 2011 #16 Skrevet 18. januar 2011 Har Webergrill, og selv om den ikke er så veldig gammel (ca. 3 år snart) så synes jeg den er veldig bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå