Gjest *trollet* Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Hei! Jeg har vært sammen med en mann i snart to år, og bodd sammen i over ett av dem. Forholdet har fra min side skrantet lenge, men nå har jeg egentlig fått skikkelig nok. Mentalt sett er jeg nok allerede ute, men det er mange ting som holder meg igjen. I tillegg har jeg jo et ønske om at vi skal ha det bra! Er det noen som har noen tips til hvordan man kan prøve å snu de negative tankene som nå gjennomsyrer alt og prøve å få ting til å fungere?
Gjest lissi32 Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Hei! Jeg har vært sammen med en mann i snart to år, og bodd sammen i over ett av dem. Forholdet har fra min side skrantet lenge, men nå har jeg egentlig fått skikkelig nok. Mentalt sett er jeg nok allerede ute, men det er mange ting som holder meg igjen. I tillegg har jeg jo et ønske om at vi skal ha det bra! Er det noen som har noen tips til hvordan man kan prøve å snu de negative tankene som nå gjennomsyrer alt og prøve å få ting til å fungere? Jeg tror ikke det går om man mentalt har gitt opp. Da prøver man kanskje ikke nok? Her er det jeg som prøver og prøver og prøver men møter veggen. Vanskelig å gi råd i en slik situasjon. Bare du kan finne ut av dette.
Gjest *trollet* Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Jeg tror ikke det går om man mentalt har gitt opp. Da prøver man kanskje ikke nok? Her er det jeg som prøver og prøver og prøver men møter veggen. Vanskelig å gi råd i en slik situasjon. Bare du kan finne ut av dette. Nei, du har kanskje rett... Huff så vanskelig. Er ikke lett å prøve når man liksom ikke har helt troen. Men en annen ting... hva er det som gjør at du ønsker å fortsette å prøve hvis partneren gir inntrykk av å ikke ville? Min partner ser ikke problemene - da er jeg den eneste som har problemer og min skyld at det er vanskelig.
Gjest lissi32 Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Nei, du har kanskje rett... Huff så vanskelig. Er ikke lett å prøve når man liksom ikke har helt troen. Men en annen ting... hva er det som gjør at du ønsker å fortsette å prøve hvis partneren gir inntrykk av å ikke ville? Min partner ser ikke problemene - da er jeg den eneste som har problemer og min skyld at det er vanskelig. Min partner vil ha i pose og sekk, men jeg kommer ikke først. Penger og status kommer før meg, så jeg har tapt. Orker ikke et slikt liv.
Gjest *trollet* Skrevet 21. april 2008 #5 Skrevet 21. april 2008 Min partner vil ha i pose og sekk, men jeg kommer ikke først. Penger og status kommer før meg, så jeg har tapt. Orker ikke et slikt liv. Huff da. Det er det jo ikke verdt. Du fortjener å komme først!
Pokahonta Skrevet 21. april 2008 #6 Skrevet 21. april 2008 Hei. Høres ut som dere har et kommunikasjons problem Høres ut som du fremdeles vil jobbe med det Gi det en siste sjangs, kanskje ta en time med par terapi?? Kan hjelpe. Det er vel en myte at man lever lykkelig alle dager etter. Noen er tøffe.. Men hvis prisen er for høy, synes jeg du skal gå... Lykke lykke til
Gjest *trollet* Skrevet 21. april 2008 #7 Skrevet 21. april 2008 Hei. Høres ut som dere har et kommunikasjons problem Høres ut som du fremdeles vil jobbe med det Gi det en siste sjangs, kanskje ta en time med par terapi?? Kan hjelpe. Det er vel en myte at man lever lykkelig alle dager etter. Noen er tøffe.. Men hvis prisen er for høy, synes jeg du skal gå... Lykke lykke til Tusen takk! Har spurt om han vil være med i terapi, men det kom ikke på tale....
Pokahonta Skrevet 21. april 2008 #8 Skrevet 21. april 2008 Tusen takk! Har spurt om han vil være med i terapi, men det kom ikke på tale.... Forstår han at alternativet er brudd?
Susan Sto Helit Skrevet 21. april 2008 #9 Skrevet 21. april 2008 Tusen takk! Har spurt om han vil være med i terapi, men det kom ikke på tale.... Da har du jo svaret ditt. Det kommer ikke på tale å forsøke å løse problemene deres, da synes han heller dere skal avslutte forholdet dere imellom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå