Gå til innhold

Brukernavn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvorfor brukernavnet mitt alltid står der fra før av da jeg skal logge meg inn? Jeg trenger bare å skrive passord. Jeg vil gjerne få fjernet dette da det er flere enn meg som bruker samme pc.

12

Videoannonse
Annonse
Gjest Lottemor
Skrevet

du har sakt ja til å legge deg i en cooky for et år du kan forandre det på innstillinger.... icon_smile.gif

*** Lottemor ***1212[ Dette Innlegg er endret av: Lottemor den 2002-04-08 22:05 ]

Skrevet

Takk for svar, men jeg har prøvd på det du skriver. Men det hjelper ikke, for hver gang jeg skjekker på innstillinger om det har blitt lagret, så er det akkurat som om den ikke har klart å lagre det for da står den krysset av på "ja" igjen..Skjønte du noe av dette?12

Gjest Lottemor
Skrevet

da har du trykket på den "knappen" som heter lagre innstillinger??

Rart...jeg fikk endret det med en gang....

Logg deg av og så på igjenn og forsøk på nytt og se om det går da

*** Lottemor ***1212[ Dette Innlegg er endret av: Lottemor den 2002-04-08 22:27 ]

Skrevet

Ja, jeg har prøvd flere ganger.Synes det begynner å bli en smule irriterende nå..12

Gjest Lottemor
Skrevet

Logg deg av og så på igjenn og se om det hjelper...12

Skrevet

Har prøvd det. Er det noe annet jeg kan gjøre?12

Skrevet

Du kan høyreklikke på ikonet for internett (explorer f.eks) og velge alternativer.

I mappen INNHOLD klikker du på AUTOFULLFØR. Der fjerner du alle haker. På denne måten fullfører ikke maskinen når du begynner å skrive inn brukernavnet eller passordet.

Jeg pleier å gå inn i mappen GENERELT og fjerne informasjonskapsler, slette loggen (og sette denne til lagring i 0 dager). Du kan også slette alle midlertidige internettfiler.

Dette er ikke den perfekte løsning altså. Men jeg pleier å gjøre dette når jeg har sittet på jobb og drevet med litt ulovlig surfing.

Skrevet

Tro det eller ei, men jeg gjorde akkurat slik du forklarte meg, men det gå fortsatt ikke icon_frown.gif Men det er ikke slik at maskinen fullfører brukernavnet da jeg begynner å skrive det, men det står Pjuska der fra før av..Skjønner ikke hvordan i huleste jeg skal få det vekk!12

Skrevet

Prøvde du å slette logg og midlertidige filer og informasjonskapsler?12

Skrevet

Har du prøvd å slette det som ligger i mappen cookies på hardisken din?

Jeg gjorde det en gang og da kom ikke brukernavnet mitt automatisk opp når jeg logget meg på.

Tilla

Skrevet

Takker for hjelp alle sammen icon_smile.gif

Nå har det ordna seg!

Vet ikke hvilke av de tinga jeg gjorde som fikk det brukernavnet til å forsvinne, men nå er det ihvertfall bra.12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...