Gå til innhold

Kiste til oppbevaring og pynt

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_tittin_*
Skrevet

Leter etter en form for kiste som er fin nok til å stå fremme på et soverom eller i stua, og som kan brukes til oppbevaring av lysestaker/servietter/pynteputer pledd etc som ikke trenger å ligge fremme hele tiden...

Men sliter litt med å finne noe som passer! :klø:

Kistebord kunne vært et alternativ, men synes mange er for "indiske" og litt for røde i fargen... Vi har brunsort og eldet treverk i stua vår..

Noen som har lyst til å komme med lenker til tips? Er interessert i både nytt og brukt! :)

Gjest Pupsilure
Skrevet

Dette leter jeg etter også :) Håper du får noen svar.

Skrevet

Bruka Design har noen kjempefine kurver med og uten lokk i mange varianter - føres bl.a av Ting (Stvg, Førde, Bergen, Oslo).

Jeg har to store, gråbrune som ser ut som en piknikkurv med vippelokk på begge sider av bærehanken. Bruker de til sengtøy og laken på soverommet og til pledd og puter i stuen. Kjempedekorative!

Skrevet

Jeg har kjøpt en lekker puff i brunt lær. Den er 180cm lang og kommer fra I.D.P. (italiensk). Den er i ulike str. og fantastisk fin. Dyr ja, men evigvarende.

Betalte 110000.

Skrevet

Hva med å finne en gammel lofotkiste e.l. Har en selv. Røff og stilig. Du finner dem på dødsbo, bruktbutikker, finn.no eller i fjøset til gammelonkel Per.

Skrevet
Jeg har kjøpt en lekker puff i brunt lær. Den er 180cm lang og kommer fra I.D.P. (italiensk). Den er i ulike str. og fantastisk fin. Dyr ja, men evigvarende.

Betalte 110000.

Å fytti katta!! :overrasket:

Skrevet
Å fytti katta!! :overrasket:

Oh shit!

Det har "sneket" seg inn en 0 for mye. Skulle være 11000.

Skrevet
Den var kjempefin!

Enig! Kanskje noe jeg burde kjøpe til soverommet. Eller yttergangen? hm..

Skrevet
hm, mulig å få den i sort tro ?

Vet ikke, men til jul i fjor så kjøpte jeg et sett med skinnkister hos Fagmøbler. En stor og to små til 1000,-.

Skrevet
Vet ikke, men til jul i fjor så kjøpte jeg et sett med skinnkister hos Fagmøbler. En stor og to små til 1000,-.

er det sånne "paller" som også kan brukes til sitteplass ?

Skrevet
er det sånne "paller" som også kan brukes til sitteplass ?

Yes, kind of. Man kan sitte på de, men de er ikke sånn typiske paller. Litt for høye og kanskje litt for svake. Jeg har ikke sittet på de, men ungene klatrer på de.

Skrevet
Yes, kind of. Man kan sitte på de, men de er ikke sånn typiske paller. Litt for høye og kanskje litt for svake. Jeg har ikke sittet på de, men ungene klatrer på de.

Jeg likte også noen skinn"paller", men hos fagmøbler kostet den store 1600,- alene, og på bohus kostet det 1300-1400,- for den store. Så hadde jeg sett et slikt tilbud altså en stor og 2 små oppbevarings paller i "skinn" til 1000,- så hadde jeg nok kkjøpt de med engang :-)

• 2 måneder senere...
Gjest Gjest_Merete_*
Skrevet
Leter etter en form for kiste som er fin nok til å stå fremme på et soverom eller i stua, og som kan brukes til oppbevaring av lysestaker/servietter/pynteputer pledd etc som ikke trenger å ligge fremme hele tiden...

Men sliter litt med å finne noe som passer! :klø:

Kistebord kunne vært et alternativ, men synes mange er for "indiske" og litt for røde i fargen... Vi har brunsort og eldet treverk i stua vår..

Noen som har lyst til å komme med lenker til tips? Er interessert i både nytt og brukt! :)

www.tusserogtroll.no har to typer kister som de maler i de farger og motiver du selv måtte ønske. Kjempe fine

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...