Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte en personvekt her hin dagen. Det sto at batterier fulgte med. Det gjorde det forsåvidt, men allerede etter å ha veid meg én gang lyste batteriet med "low".. Så da jeg prøvde veie meg en gang til, så funket ikke det.

Er dette noe jeg kan klage på? Det viste seg at batteriene er av den snodige flate typen, og at de derfor koster litt. Når det står at batterier følger med, skal man ikke da kunne forvente at de varer mer enn to sekunder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville sagt fra. Så lenge man tar det i en hyggelig tone så pleier det der å gå bra.

Skrevet

Det skulle vært en sånn plastflik som blokket for batteriet, slik at du kunne rive den ut når du kjøpte den og da ville den begynne å bruke av batteriet..

Så dette burde du si ifra om!

Skrevet
Det skulle vært en sånn plastflik som blokket for batteriet, slik at du kunne rive den ut når du kjøpte den og da ville den begynne å bruke av batteriet..

Så dette burde du si ifra om!

Det var en sånn plastflik som jeg rev av, men enten har den ikke vært satt rett på, eller så satt de i gamle batterier før de festet plastdingsen. Utladet var de ihvertfall.

Skal si ifra i butikken i dag, Har man blitt lovet batterier så skal de jo vare mer enn et par sekunder. Så selv om det ikke er en formue det er snakk om, så er det jo litt prinsippsak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...