Gjest Gjest Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Jeg kjøpte en personvekt her hin dagen. Det sto at batterier fulgte med. Det gjorde det forsåvidt, men allerede etter å ha veid meg én gang lyste batteriet med "low".. Så da jeg prøvde veie meg en gang til, så funket ikke det. Er dette noe jeg kan klage på? Det viste seg at batteriene er av den snodige flate typen, og at de derfor koster litt. Når det står at batterier følger med, skal man ikke da kunne forvente at de varer mer enn to sekunder?
Dru Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Jeg ville sagt fra. Så lenge man tar det i en hyggelig tone så pleier det der å gå bra.
Olive Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Det skulle vært en sånn plastflik som blokket for batteriet, slik at du kunne rive den ut når du kjøpte den og da ville den begynne å bruke av batteriet.. Så dette burde du si ifra om!
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Det skulle vært en sånn plastflik som blokket for batteriet, slik at du kunne rive den ut når du kjøpte den og da ville den begynne å bruke av batteriet.. Så dette burde du si ifra om! Det var en sånn plastflik som jeg rev av, men enten har den ikke vært satt rett på, eller så satt de i gamle batterier før de festet plastdingsen. Utladet var de ihvertfall. Skal si ifra i butikken i dag, Har man blitt lovet batterier så skal de jo vare mer enn et par sekunder. Så selv om det ikke er en formue det er snakk om, så er det jo litt prinsippsak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå