^^Sunny^^ Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Leste på nettet at normal kvalitet var når man hadde minst 20 millioner sædceller pr milliliter.. Jeg mener da å huske legen sa at min mann hadde 60 millioner! Ble litt småskremt her, for jeg går jo på pergotime.. Hørte det var ei som IKKE fikk pergo pga mannen hadde FOR gode svømmere og det kunne ende med trillinger og firlinger.. Noen som vet?? hjelp
Toblerone Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Om mannen din har vanlig, god elelr dårlig sædkvalitet er vanskelig å si ut fra det du nå sier. Normal sædkvalitet er ca 20 mill raske svømmere. Når mannen din har 60 mill, så vet ikke jeg om det er per ml, totalt ejakuler, andel som lever, andel som beveger seg eller andel som beveger seg raskt.
^^Sunny^^ Skrevet 21. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2008 Det var pr milliliter, men mer vet jeg ikke. De sa ikke noe om det :klø: De sa bare at prøven var "veldig bra". Har ikke tenkt noe mer over det jeg før nå plutselig,.. Men får vel satse på at di har peiling på det di driver med..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå