Gå til innhold

Gave til venner

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva skal man gi i gave til et vennepar som fyller 40, de har bursdag tett opp mot hverandre så de feirer i lag. Er bedt i selskap.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør hva de ønsker seg :)

Skrevet

Ja vi finner vel noe, kansje det blir kjøpt et gavekort. Men er veldig usikker på hvor mye penger man skal legge i et gavekort?

Skrevet

Hva mener du med vennepar, er de samboere?

Hvis så kan du jo kjøpe noe fint til huset. Eva Solo har mye fint til overkommelige priser.

Skrevet

De er gift. Vi er ikke så veldig nære venner, møtes kansje to ganger i året. Er jo veldig usikker hvor mye penger man skal bruke på gave.

Skrevet

Jeg var i bursdag til to venninner som feiret 40 års dagen sin sammen. Kjøpte en Eva Solo vannkaraffel til hver av dem. De ble veldig glade. Husker ikke prisen. Mener de var på tilbud og kostet 199,- pr stk. Tror de ligger på om lag 250,-.

Men det er jo litt vanskelig å komme med råd når man ikke aner hva slags personer dette er.

Gjest Helen Parr
Skrevet

Eva solo-ting er veldig fint.

Ellers er alltid vin eller annen alkoholholdig drikke en slager. Vel og merke hvis de ikke er avholds.

Skrevet

Ville gitt noe til ca 500 kr.

Skrevet

Dersom de har hage kan du gi dem et tre eller en busk. Kirsebærtre er en flott gave.

Skrevet

Jeg syns det er veldig greit å gi noe de kan sette bort i et skap dersom de ikke liker det så godt. Et kirsebærtre er ikke akkurat så lett å gjemme dersom man ikke liker det.

Skrevet
Jeg syns det er veldig greit å gi noe de kan sette bort i et skap dersom de ikke liker det så godt. Et kirsebærtre er ikke akkurat så lett å gjemme dersom man ikke liker det.

Målet var vel å gi noe som ikke ble stæsj som står i et skap.. ;)

Og liker man ikke treet, så er det jo bare å "la det dø". (det er ikke vanskelig å drepe trær ;) )

Skrevet

Hva med en god flaske vin og noe i tillegg, til huset? F eks en vinkaraffel?

Skrevet
Målet var vel å gi noe som ikke ble stæsj som står i et skap.. ;)

Og liker man ikke treet, så er det jo bare å "la det dø". (det er ikke vanskelig å drepe trær ;) )

:ler:

Sant nok. Bare å si at nabobikkja brukte det som pissetre.

Skrevet

Kjøp vinkaraffelen til Eva Solo. Dersom du syns gaven blir for liten legger du til en flaske god vin.

Gjest Helen Parr
Skrevet

Jeg synes målet bør være at man skal kunne spise eller drikke det opp! Så slipper jeg å fylle skapene eller skylde på bikkja. :)

Skrevet

Istedenfor å bare kjøpe vin så kan du jo lage en type gavekurv?

Fyll en kurv med vin, kremoster, kjeks, druer, en ananas osv.. Dette ser kjempedelikat ut og prisen kan være enten dyr eller billig, spørs hva slags produkter man velger :) Folk på rundt 40 ønsker seg vel sjelden ting og tang, da de ofte har det meste..

Jeg lagde en sånn til min tante da hun fylte 45 og den var veldig populær :)

Skrevet
Istedenfor å bare kjøpe vin så kan du jo lage en type gavekurv?

Fyll en kurv med vin, kremoster, kjeks, druer, en ananas osv.. Dette ser kjempedelikat ut og prisen kan være enten dyr eller billig, spørs hva slags produkter man velger :) Folk på rundt 40 ønsker seg vel sjelden ting og tang, da de ofte har det meste..

Jeg lagde en sånn til min tante da hun fylte 45 og den var veldig populær :)

Jeg blir 40 til sommeren og hadde blitt litt skuffet om jeg fikk et fenalår eller en kurv med kremost og vin. :rodme: Det er jo sånn man får fra sjefen til jul eller gir til gamle bestemødre.

Jeg blir veldig glad for designerting og kunst. Hadde blitt kjempeglad for Eva Solo ting, syns de er veldig stilige.

Var foresten i 40 års lag til en veldig nær venninne for en måned siden og gav henne et fint smykke av designeren Bjørg.

Skrevet
Jeg blir 40 til sommeren og hadde blitt litt skuffet om jeg fikk et fenalår eller en kurv med kremost og vin. :rodme: Det er jo sånn man får fra sjefen til jul eller gir til gamle bestemødre.

Jeg blir veldig glad for designerting og kunst. Hadde blitt kjempeglad for Eva Solo ting, syns de er veldig stilige.

Var foresten i 40 års lag til en veldig nær venninne for en måned siden og gav henne et fint smykke av designeren Bjørg.

Da får vi håpe jeg ikke kjenner deg og kommer i bursdagen din :fnise:

Skrevet
Da får vi håpe jeg ikke kjenner deg og kommer i bursdagen din :fnise:

Unnskyld, det var ikke meningen å være slem (jeg var bare ærlig). Noen syns mat er spennende og blir sikkert kjempeglade for matkurver. Det viser bare at vi er forskjellige og at det er vanskelig å gi gode råd om hva andre skal kjøpe til sine venner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...