Gjest Gjest_Lisa_* Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Noen som har teksten til dette diktet? Vet jeg har lest det her inne et sted tidligere, men finner det ikke igjen...
fløtepia Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 (endret) Det er sikkert mørkt der, Der du ligger nå, Men det er ingen som bryr seg, Fordi du er jo død… dette var et jeg fant med tittelen for evig din, men vet ikke om det er det du var på jakt etter Deler slettet ihht til reglene ang kopirett. Camilla (mod) Endret 21. april 2008 av Camilla
Elliebellie Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 (endret) Er det kanskje denne du tenker på: Evig Din Med deg er jeg bestandig trygg Med deg er livet godt å leve Kyssene dine er fortsatt spennende Armene dine gjør meg varm Øynene dine og smilet ditt forfører meg hver dag. Deler slettet ihht reglene ang kopirett. Camilla(mod) Endret 21. april 2008 av Camilla
Snuselille Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Den der teksten er så nydelig, Elliebellie
Elliebellie Skrevet 21. april 2008 #5 Skrevet 21. april 2008 (endret) Den der teksten er så nydelig, Elliebellie Ja, du ser at jeg har stjålet litt fra den. Nå lurer jeg på om jeg skal driste meg til å fremføre den selv... den er jo helt nydelig *snufs* Men antagelig er jeg bare tøff i kjeften nå. Endrer seg nok fort Endret 21. april 2008 av Elliebellie
Snuselille Skrevet 21. april 2008 #6 Skrevet 21. april 2008 Ser det, teksten er himla nydelig. En god idè å framføre selv, spørs om tårene er så langt unna på den dagen da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå