Gjest Nedfall Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Hvit saus, spesielt med fiskeboller.. Er vel ingenting som demper matlysta mi mer effektivt. Dessuten, tomatsupper, eller andre supper, grøt etc som har blir brent i bunn, og noen bare har rørt denne smørja opp igjen. Klumper av fastbrent stoff som ligger og vaker i tallerkenen.. *ugh!* Flere forslag ?
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Kvit sos er godt det jo! Men må være soyamelk Vin, og "søte" kryddermixer på middager derimot er verre.
Gjest Nedfall Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Kvit sos er godt det jo! Men må være soyamelk Vin, og "søte" kryddermixer på middager derimot er verre. Vin kan gå, men jeg fatter ikke de som MÅ ha det til nesten ethvert måltid..
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2008 #6 Skrevet 21. april 2008 Gele, særlig i ikke-søt form. Det er kanskje aspikk det.
Gjest Wolfmoon Skrevet 21. april 2008 #7 Skrevet 21. april 2008 Puddinger i enhver form, semulepudding er kanskje værst men sjokoladepudding er jaggu meg ikke noe særlig godt det heller. (Ellers liker jeg hvit saus da, spesielt med masse karri )
Gjest Frosk Skrevet 21. april 2008 #8 Skrevet 21. april 2008 Ananas på pizza! (Og i varm mat generelt. Æsj.)
Zarabi Skrevet 21. april 2008 #9 Skrevet 21. april 2008 Ananas på pizza! (Og i varm mat generelt. Æsj.) m-mskriver under på denne.. ..og legger til mais på pizza.
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2008 #10 Skrevet 21. april 2008 Det verste er den tørkede paprikaen de putter oppi alle mulige halvfabrikata, sånn at jeg må plukke den ut igjen
Gjest Wolfmoon Skrevet 21. april 2008 #11 Skrevet 21. april 2008 Ananas på pizza! (Og i varm mat generelt. Æsj.) Helt enig. Dessuten har jeg et problem med å blande varm og kald mat, f.eks. lasagne med salat, gryterett med salat etc. Hvorfor kan ikke folk spise kald mat til noen måltider, og så varm mat til andre?
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2008 #12 Skrevet 21. april 2008 Kaffe og brødmat ! *UGGGH!* Det skal være noe søtt til kaffe, f.eks sjokoladekake, eller ihvertfall wienerbrød. Til brødmat kan man ha juice eller melk.
Olive Skrevet 21. april 2008 #13 Skrevet 21. april 2008 Hvit saus fra pose er motbydelig!! Mens hjemmelaget er herlig Det kvalmeste jeg derimot får servert er sopp, konsistensen gir meg skikkelig brekninger!
Blåbæret Skrevet 22. april 2008 #14 Skrevet 22. april 2008 Puddinger i enhver form, semulepudding er kanskje værst men sjokoladepudding er jaggu meg ikke noe særlig godt det heller. (Ellers liker jeg hvit saus da, spesielt med masse karri ) helt enig! Alt slikt er æsj Tomat også!! Har en slik ekkel sandete konsistens. LIker heller ikke å spise annanassen på pizzaen men den setter god smak på pizzaen så jeg har den på og plukker den av etterpå
Amanlis Skrevet 22. april 2008 #15 Skrevet 22. april 2008 Lettsaltet torsk. Jeg brekker meg nesten bare ved tanken. Konsistensen er ekkel og torsken skjelver i munnen. Gele ja, det er ekkelt det. Det smaker kjemisk, og følelsen av E-stoffene som disser seg nedover halsen er grusom.
Gjest78 Skrevet 22. april 2008 #16 Skrevet 22. april 2008 Oi, mange gode forslag her. Jeg synes både hvit saus, fiskeboller, fiskepudding, sjokoladepudding, semulepudding og andre puddinger, semulegrøt, sopp, ananas på pizza eller i annen varm mat, aspic og fromasj er ekle ting. Ting som ikke passer sammen, f.eks hvis smør og agurksalat blander seg sammen når man spiser fisk, eller at dressingen på salaten kommer borti den varme maten, eller at sausen kommer borti salaten. Æsj! Snerk. Majones eller masse smør på ferdigsmurte baguetter f.eks. Fettrand på spekeskinke, koteletter oa.
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2008 #17 Skrevet 22. april 2008 At... Ostekake Leverpostei Sjømat, alt fra havet Sjokolade- og karamellpudding og puddinger generelt, ja Kakao Smash-sjokoladen Kaviar Blodige kjøttretter Sjokolade-is Svinekjøtt Løk Vin Kaffe ..Kan kalles mat er et mysterium for meg.
Gjest Bellatrix Skrevet 22. april 2008 #18 Skrevet 22. april 2008 fiskeboller.. Kaffe og brødmat ! *UGGGH!* Det skal være noe søtt til kaffe, f.eks sjokoladekake, eller ihvertfall wienerbrød. Til brødmat kan man ha juice eller melk. Oi, mange gode forslag her. Jeg synes både fiskeboller, fiskepudding, er ekle ting. Majones eller masse smør på ferdigsmurte baguetter f.eks. Fettrand på spekeskinke, koteletter oa. Kaviar Jepp. Det er bare å ramse opp. Jeg ser dere har glemt kjøttkaker, lapskaus og kjøttpudding.
Gjest Emera Skrevet 22. april 2008 #20 Skrevet 22. april 2008 Uff ja, lever er forskrekkelig. Og ost med geitemelk i. Og øl.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå