Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Fikk satt på falske øyevipper i utlandet (selvfølgelig,har vel ikke råd til det her) :)

vel, det begynner å minke litt på de da så jeg skulle gjerne hatt av alt. ser jo fryktelig ujenvt ut..men hvordan i all verden kan jeg få løsnet på dem? drar jeg de av (tviler på at det går), men da følger i såfall mine egne med og..:(

what to do? første og siste gang med sånt skit:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring til et sted som de gjør de i Norge og spør :)

Skrevet

Vet du hvilket merke det er? Isåfall kan du jo ringe leverandøren i Norge å høre hvilke plasser de holder på med det sytemet her til lands og dra dit å få dem av.. eller kansje de kan fortelle deg hvrdan du kan ta de avselv... hvis ikke må du bare vente regner jeg med... sånn vippeextention skal vel normalt sitte i 4-6uker? :klø:

Det blir nok helt forferdelig stygt etterhvert når noen er falt av og noen sitter fast enda, men for all del ikke dra dem av for da drar du nok med noen av dine egene vipper og det er ike så fint ;)

Du kan også ringe Tone Lise akademiet å høre... vet dem fører vippe ext. som limes på, men det er jo ikke sikkert det er det samme som det du har...

• 1 måned senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Kan du ikke bare klippe de falske ned til samme lengde som dine ekte, og prøve å fylle ut hele raden med mascara?

Skrevet

Det blir ikke noe fint... :tristbla:

Gjest Gjest
Skrevet
Det blir ikke noe fint... :tristbla:

Hvorfor ikke? (Jeg har lyst til å prøve skjønner du )

Skrevet

Jeg hadde det på og da noen datt av skulle vi prøve det, men det blir bare som en tykk klump med masse vipper og lim når man klipper de ned, og mascara hjelper ikke for å prøve å jevne det heller... da er det bedre å dra til plassen der de setter det på å få tatt av resten eller fylle i på nytt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...