Gjest Sorte Orm Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Er det noen av dere som kan forklare meg. Hvorfor Storbritannia og det Britiske folk er så helvetes fantastiske. ? og hvorfor også Irland og Irer også er så satans fantastiske ?.
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Kan du forklare meg Hvorfor du lager så poengløse overskrifter?
Gjest Sorte Orm Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Kan du forklare meg Hvorfor du lager så poengløse overskrifter? ja om du kan forklare meg hvorfor du svarer på tråder du ikke har noe svar å gi
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2008 #5 Skrevet 21. april 2008 Er det noen av dere som kan forklare meg. Hvorfor Storbritannia og det Britiske folk er så helvetes fantastiske. ? og hvorfor også Irland og Irer også er så satans fantastiske ?. Ja, jeg kan svare på det. Er det noe mer du lurer på om jeg kan besvare?
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2008 #6 Skrevet 21. april 2008 ja om du kan forklare meg hvorfor du svarer på tråder du ikke har noe svar å gi Fordi jeg blir så lei folk som lager tråder som omtrent er helt tomme for innhold. Det er ikke om å gjøre å være den som lager flest nye tråder i løpet av en dag (og det er en grunn til at det er et forum som heter snikk-snakk). Din tur
Gjest Casey Skrevet 21. april 2008 #7 Skrevet 21. april 2008 Er det noen av dere som kan forklare meg. Hvorfor Storbritannia og det Britiske folk er så helvetes fantastiske. ? og hvorfor også Irland og Irer også er så satans fantastiske ?. Nei, kan ikke forklare deg hvorfor du er av den oppfatningen. Det må du kanskje finne ut av selv, hvorfor du er så sterkt overbevist om at det er slik.
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2008 #8 Skrevet 21. april 2008 Du kan bare overse tråder du irriterer deg over. Alle er ikke interessert i det samme som deg. Kansje du kan finne deg noe annet å gjøre.
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2008 #9 Skrevet 21. april 2008 Du kan bare overse tråder du irriterer deg over. Alle er ikke interessert i det samme som deg. Kansje du kan finne deg noe annet å gjøre. Det blir litt som søppel på gata. Du legger kanskje ikke merke til ett papir, men når det plutselig er overalt da blir det fort vanskelig å overse.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå