Gå til innhold

dadler! ROTAB!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hva dere spiser når dere skal kose dere?

Bortsett i fra sjokolade og sånn? går det i bakeverk da?

Som perser har jeg fått med meg noe av mine foreldres matkultur.

fetaost, oliven i chillimarinade, bruker en litt annen type yoghurt, drikker mye te med safran i, og i stedet for sukkerbiter hender det jeg spiser ferske dadler til.

det er ikke så mange nordmenn som spiser det her???? Eller er dere ofte en tur innom innvandrerbutikken og kjøper oliven i fra ferskvare? jeg bare spør.

Det vidunderlige med det hele er at det er så godt og sunt og veldig billig også.

jeg har fått mange av mine norske venner til å elske dadler og alt det andre jeg nevner, men dadler ser ut til å være en vrang en.

finnes det noen sjangse for at noen her inne kommer til å like dadler?

det burde prøves neste gang du drikker te.

Og husk at oliven er ungdommens kilde.

jeg har fått min "kone" hektet! jeg tror ikke jeg vil se en rynke på hennes ansikt før hun nærmer seg noen og 60 nå :)

Endret av I'm persian - meaow
Videoannonse
Annonse
Gjest Nedfall
Skrevet
jeg har fått mange av mine norske venner til å elske dadler og alt det andre jeg nevner, men dadler ser ut til å være en vrang en.

finnes det noen sjangse for at noen her inne kommer til å like dadler?

det burde prøves neste gang du drikker te.

Dadler er yuck ! Og fikener..

Ser samme fenomenet hver jul, familien kjøper inn fikener og dadler (hm.. dadler har vel ikke vært så mye av i siste årene), og sitter og knafser. Selv grøsser jeg på ryggen av det !

Skrevet

Ser samme fenomenet hver jul, familien kjøper inn fikener og dadler (hm.. dadler har vel ikke vært så mye av i siste årene), og sitter og knafser. Selv grøsser jeg på ryggen av det !

Smakt ferske dadler? De er ganske gode :)

Og grøsser på ryggen? :ler: Gjett hvem som tar med dadler som reisesnop om vi humper oss på tur igjen :P *sadist* :P

Skrevet

Det er ikke mange som liker det nei.

fikener er jeg ikke glad i selv men det hadde glidd nedpå.

noen syns dadler minner om gigantiske rosiner men spør mine norske venner. de syns det ser ut som kakerlakker uten bein. hvem vet. kanskje det er det?

Skrevet (endret)
Smakt ferske dadler? De er ganske gode :)

Og grøsser på ryggen? :ler: Gjett hvem som tar med dadler som reisesnop om vi humper oss på tur igjen :P *sadist* :P

dadler er vel et sunnere alternativ til mye og. flink jente, eller gutt

jeg lurer på om det også er foryngende. jeg har nemlig fått min "kone" til å tro det, og nå håper jeg ikke hun hiver nedpå som en gal da? tror jeg skal fortelle henne å forklare på nytt, eller er noen enige i at dadler kan være foryngende? Kanskje jeg bare skal la henne spise.

de er ganske fulle av kcal da

Endret av I'm persian - meaow
Skrevet

Dadler er veldig gode, men litt for søte.

Gjest Nedfall
Skrevet

Salte pistasjenøtter med skall, og en god øl ved siden. DET er digg det.

Skrevet

Dadler er helt fantastisk godt! Synd de er så kaloririke ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...