Gjest Beate Aurora Skrevet 11. mai 2003 #1 Del Skrevet 11. mai 2003 Hei Lurer på om det er noen her, som mener at samfunnet ikke er lagt opp til å kunne studere og ha en morsrolle samtidig? Er det noen av dere som har valgt å vente med barn grunnet utdanning? Slipper menn lettere unna med slike forpliktelser. Dere med barn og karriere, kan dere beskrive deres daligdagse hverdag.? Vennlig hilsen - Aurora Beate Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smil Skrevet 11. mai 2003 #2 Del Skrevet 11. mai 2003 Jeg fikk barn mens jeg studerte. Det gikk helt fint synes jeg. Siste delen av studiene gjorde jeg unna ved å lese mest hjemme. Det tar sikkert litt lengre tid å komme seg ut i arbeidslivet, hvis en har blitt mor, men det er jo litt opp til hver enkelt hva en velger. Jeg har valgt å utnytte kontantstøtten. Så jeg blir hjemme til datteren min er 3 år Synes vi har veldig gode støtteordninger her i Norge. Ikke mange land som kan sammenligne seg med oss der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå