Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å oppleve Liseberg, men hva mer er det å se i Gøteborg? Skal kjøre bil så går greit kjøre litt. Og vet dere om noen bra, billige og sentrale hoteller? Selv om vi skal ha bil er det greit å gå til sentrum og Liseberg - hvis der er mulig da? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg og min familie har vært i Göteborg flere ganger, det er en kjempeflott by. Masse shopping muligheter! Ligger en del hoteller i kungsportavenyen, blant annet et scandic hotell og et radisson sas tror jeg. I nærheten av kjøpesenteret nordstan ligger det et rica hotell som har bra priser, det ligger også et hotell inne på nordstan. Alle disse hotellene er sentrale.

En ting du må få med deg er å gå nedover kungsportavenyen, og ned til skeppsbroen. Område nedover til skeppsbroen er kjempefint!

Ellers så er det en god del fine parkmoråder der.

Göteborg må bar oppleves :jepp: !

Hilsen Göteborgfrelst!

Skrevet

Hvordan ligger Kungsportavenyen og Nordstan i forhold til Liseberg? Siden det er der alle hotellene er?

Skrevet
Hvordan ligger Kungsportavenyen og Nordstan i forhold til Liseberg? Siden det er der alle hotellene er?

Det finnes jo hoteller i ulike områder av byen. Tar ca 20 minutter å gå fra Nordstan til Liseberg.

Skrevet

Bumper denne siden jeg skal til Gøteborg.

Det er noe som heter Universeum der. Noen som har vært der?

Finnes det noe man bare ikke må gå glipp av? Opplevelser, små bortgjemte butikker osv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...