LineC Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Jeg har lyst til å oppleve Liseberg, men hva mer er det å se i Gøteborg? Skal kjøre bil så går greit kjøre litt. Og vet dere om noen bra, billige og sentrale hoteller? Selv om vi skal ha bil er det greit å gå til sentrum og Liseberg - hvis der er mulig da?
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Hei! Jeg og min familie har vært i Göteborg flere ganger, det er en kjempeflott by. Masse shopping muligheter! Ligger en del hoteller i kungsportavenyen, blant annet et scandic hotell og et radisson sas tror jeg. I nærheten av kjøpesenteret nordstan ligger det et rica hotell som har bra priser, det ligger også et hotell inne på nordstan. Alle disse hotellene er sentrale. En ting du må få med deg er å gå nedover kungsportavenyen, og ned til skeppsbroen. Område nedover til skeppsbroen er kjempefint! Ellers så er det en god del fine parkmoråder der. Göteborg må bar oppleves ! Hilsen Göteborgfrelst!
LineC Skrevet 22. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2008 Hvordan ligger Kungsportavenyen og Nordstan i forhold til Liseberg? Siden det er der alle hotellene er?
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Hvordan ligger Kungsportavenyen og Nordstan i forhold til Liseberg? Siden det er der alle hotellene er? Det finnes jo hoteller i ulike områder av byen. Tar ca 20 minutter å gå fra Nordstan til Liseberg.
LukaFrost Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 Bumper denne siden jeg skal til Gøteborg. Det er noe som heter Universeum der. Noen som har vært der? Finnes det noe man bare ikke må gå glipp av? Opplevelser, små bortgjemte butikker osv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå