Gå til innhold

Sangen Ann Taylor sang under Gullruten på TV2 i går

Anbefalte innlegg

Gjest Countrygirl
Skrevet

Hva heter den og hvem synger originalen ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Poirot
Skrevet

Trodde de sang sanger fra sine egne cd'er, jeg

Skrevet

Sangen heter hvertfall 1, 2, 3 lr no i den duren... Tror det er hennes sang...

La merke til det på rulleteksten i slutten av programmet..

jamie :briller:

Skrevet

jeeezus, jeg fikk skriklættis da jeg så køntri-dvergen ann tayler komme ned trappa.. men showet var bra det :hoho:

Skrevet

Showet hadde vært ganske bra hvis ikke det var for en viss heidi haugeHar fått henne helt i vrangstrupen

Jeg eeeeelsker countrymusic og jeg drømmer om Nashville.........Nashville my ass.............

Måtte bare få det ut :evil:

Måtte le da disse tre skulle opptre. Jeg ropte til mannen min på kjøkkenet; nå må du komme for nå skal yndlingsartistene våre opptre. Jeg hater H.H., han hater Ann. Jeg digger Ann...........

Gjest sexysadie
Skrevet
Metal til folket sier nå jeg bare!!!!!
Skrevet
Metal til folket sier nå jeg bare!!!!!

Ja!

Aldri likt kønntri. :blunke:

Skrevet

Må bare si at jeg heller ikke kan fordra disse artistene.. fniser når jeg tenker på hun i senga med rødt silkesengetøy :lol: utrolig dårlig, det verste var vel at de sang playback, de traff jo ikke med musikken en gang jo :roll:

Skrevet

Nå får du pinadø vaske klean dine sjøøøøl

Gjest Lott@
Skrevet

Hele denne cøntri seansen var patetisk - fikk meg en særdeles god latter under opptredenen til disse..... eh...... "artistene". :hoho:

Skrevet

:hoho: *detter av stolen* :hoho:

Skrevet

Tenk dere en mannlig utgave av denne gjengen da :o : Bjøro Håland, Sputnik og...ehhh... noen gode forslag til tredjemann? *grøsser*

Når det er sagt; det finnes faktisk mye god countrymusikk, men ikke sånt som denne gjengen presterer, eller sånne "glættinger" som Garth Brooks, Shania Twain og lignende. Gi meg Tom Russell, Johnny Cash :briller: eller Emmylou Harris!!

Skrevet

Orker ikke den lille teskjekjerringa der, med DEN babystemmen, etter at jeg så henne i Farmen. Glad jeg ikke så TV på lørdag.

Skrevet
Tenk dere en mannlig utgave av denne gjengen da :o : Bjøro Håland, Sputnik og...ehhh... noen gode forslag til tredjemann? *grøsser*

Ottar "Big Hand" Johansen

Skrevet

Ottar "Big Hand" Johansen

Hehe, hvordan kunne jeg glemme han?!?

Presenterer hermed det mannlige motstykket til "Trioen fra helvete"

Og Tuji; MÅTTE du minne meg på den jæ**a sangen??!!!?? Nå som jeg AKKURAT hadde greid å fortrenge den etter lørdagens skrekkopplevelse.....

:murvegg: *Dunker hodet i veggen, men hører fortsatt den pokkers gnålinga* .....vaske klean dine sjøøøøl.... :murvegg::murvegg: ARGGHH!!!

Skrevet
www.septimus.no

Ta en titt på pressebildene! Mmmm

Akkurat de bildene jeg vil ha på netthinna, ja...... :blunke:

Skrevet

Akkurat de bildene jeg vil ha på netthinna, ja...... :blunke:

ja da var det bare å glemme å få sove i natt. *vurderer nå å få silikon pupper*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...