Gjest Countrygirl Skrevet 11. mai 2003 #1 Skrevet 11. mai 2003 Hva heter den og hvem synger originalen ?
Gjest Poirot Skrevet 11. mai 2003 #3 Skrevet 11. mai 2003 Trodde de sang sanger fra sine egne cd'er, jeg
jamie Skrevet 11. mai 2003 #4 Skrevet 11. mai 2003 Sangen heter hvertfall 1, 2, 3 lr no i den duren... Tror det er hennes sang... La merke til det på rulleteksten i slutten av programmet.. jamie
birgitte242 Skrevet 12. mai 2003 #5 Skrevet 12. mai 2003 jeeezus, jeg fikk skriklættis da jeg så køntri-dvergen ann tayler komme ned trappa.. men showet var bra det
Cilla Skrevet 12. mai 2003 #6 Skrevet 12. mai 2003 Showet hadde vært ganske bra hvis ikke det var for en viss heidi haugeHar fått henne helt i vrangstrupen Jeg eeeeelsker countrymusic og jeg drømmer om Nashville.........Nashville my ass............. Måtte bare få det ut :evil: Måtte le da disse tre skulle opptre. Jeg ropte til mannen min på kjøkkenet; nå må du komme for nå skal yndlingsartistene våre opptre. Jeg hater H.H., han hater Ann. Jeg digger Ann...........
Gjest Kira Skrevet 12. mai 2003 #8 Skrevet 12. mai 2003 Metal til folket sier nå jeg bare!!!!! Ja! Aldri likt kønntri. :blunke:
Arwen Skrevet 13. mai 2003 #9 Skrevet 13. mai 2003 Må bare si at jeg heller ikke kan fordra disse artistene.. fniser når jeg tenker på hun i senga med rødt silkesengetøy utrolig dårlig, det verste var vel at de sang playback, de traff jo ikke med musikken en gang jo
Gjest Lott@ Skrevet 13. mai 2003 #11 Skrevet 13. mai 2003 Hele denne cøntri seansen var patetisk - fikk meg en særdeles god latter under opptredenen til disse..... eh...... "artistene".
Arwen Skrevet 13. mai 2003 #12 Skrevet 13. mai 2003 Nå får du pinadø vaske klean dine sjøøøøl *detter av stolen*
Nilma Skrevet 13. mai 2003 #13 Skrevet 13. mai 2003 Tenk dere en mannlig utgave av denne gjengen da :o : Bjøro Håland, Sputnik og...ehhh... noen gode forslag til tredjemann? *grøsser* Når det er sagt; det finnes faktisk mye god countrymusikk, men ikke sånt som denne gjengen presterer, eller sånne "glættinger" som Garth Brooks, Shania Twain og lignende. Gi meg Tom Russell, Johnny Cash eller Emmylou Harris!!
Sandman Skrevet 13. mai 2003 #14 Skrevet 13. mai 2003 Orker ikke den lille teskjekjerringa der, med DEN babystemmen, etter at jeg så henne i Farmen. Glad jeg ikke så TV på lørdag.
Gjest Lea Skrevet 13. mai 2003 #15 Skrevet 13. mai 2003 Tenk dere en mannlig utgave av denne gjengen da :o : Bjøro Håland, Sputnik og...ehhh... noen gode forslag til tredjemann? *grøsser* Ottar "Big Hand" Johansen
Nilma Skrevet 13. mai 2003 #16 Skrevet 13. mai 2003 Ottar "Big Hand" Johansen Hehe, hvordan kunne jeg glemme han?!? Presenterer hermed det mannlige motstykket til "Trioen fra helvete" Nå får du pinadø vaske klean dine sjøøøøl Og Tuji; MÅTTE du minne meg på den jæ**a sangen??!!!?? Nå som jeg AKKURAT hadde greid å fortrenge den etter lørdagens skrekkopplevelse..... *Dunker hodet i veggen, men hører fortsatt den pokkers gnålinga* .....vaske klean dine sjøøøøl.... ARGGHH!!!
Arwen Skrevet 13. mai 2003 #18 Skrevet 13. mai 2003 www.septimus.no Ta en titt på pressebildene! Mmmm HAHAHAHA..
Nilma Skrevet 13. mai 2003 #19 Skrevet 13. mai 2003 www.septimus.no Ta en titt på pressebildene! Mmmm Akkurat de bildene jeg vil ha på netthinna, ja...... :blunke:
Cilla Skrevet 13. mai 2003 #20 Skrevet 13. mai 2003 Akkurat de bildene jeg vil ha på netthinna, ja...... :blunke: ja da var det bare å glemme å få sove i natt. *vurderer nå å få silikon pupper*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå