Gå til innhold

Hjelp! Noen fra Oslo som vet om og eventuelt hvor man kan

Anbefalte innlegg

Gjest Rebekka
Skrevet

Hei alle sammen:) Er det noen som vet om man kan få kjøpt Brooks sokker i Oslo?? Favoritt sokkene mine er brooks tennissokker som man tidligere fikk kjøpt i G sport butikkene. De forsvant fra butikkene i Bergens området for en god stund siden. For å beskrive sokkene så er det en 3 pack med to hvite par og et par grå sokker. De har en sort og en rød stripe helt oppe og det står skrevet brooks nedover "leggen" på de.. Det høres kanskje rart ut, men jeg synes de sokkene er så gode og jeg liker de så godt at jeg lurte på om noen vet om de finnes i Oslo? Jeg skal til Oslo on en uke og håper på at Jeg kan få kjøpt de der. Om noen av dere vet om de finnes så vil jeg gjerne vite hvor jeg kan få kjøpt de.

På forhånd 1000 takk:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Er det virkelig ingen fra Oslo her? Setter utrolig stor pris på om dere kan si fra om dere vet om det fortsatt er brooks sokker å få kjøpt i oslo.. Dere kan selvfølgelig si fra om dere vet det ikke finnes sånn at jeg slipper å lete forgjeves :(

Skrevet

Jeg har ikke sett slike sokker noe sted nei.

Gjest M-ling
Skrevet

Bor i Oslo, men vet ikke hvor man får kjøpt Brooks tennissokker for det.

Sikkert bare å høre i sportsbutikker.

Skrevet

Sjekket nettsidene til XXL og Anton sport, men ser ikke ut som om de fører Brooks.

Liker Nike-sokker jeg.

Skrevet

Har ingen preferanser for sokker, så jeg har aldri tenkt over det.

Men følg tipsene ove rher og hvis ingen av dem har kan du jo høre med Løplabbet.

Gjest Anonymous
Skrevet

Takker for svar! Jeg vet bare at G-sport har eller har hatt Brooks.. Om noen er innom en sånn butikk i Oslo kan dere jo ha ett våkent øye for meg. Skulle så gjerne funnet en butikk der de finnes... Og til deg Tusenfryd, løplabben? Hva er det? Finnes det en internett adresse?

Gjest Anonymous
Skrevet

Mente selvfølgelig løplabbet..

Rebekka :)

Skrevet
Løplabbet? Hva er det? Finnes det en internett adresse?

Min gjettekonkuranse gav svar, www.loplabbet.no/ var adressen. Er som regel ikke så vanskelig å finne slike firma-sider, de har ofte navnet sitt som adresse... Ellers er det bare å søke i Kvasir, der finner man de fleste adresser.

Skrevet

Løplabbet i Oslo ligger på Prof. Aschehougs plass ikke langt fra Tinghuset.

Går du Grensen og til Tinghuset ligger det på motsatt side av veien mot Bondeheimen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...