Lykkelig Skrevet 8. april 2002 #1 Skrevet 8. april 2002 Jeg har endelig fått takk i drømmekjolen. Det er Demetrios 4136, og den er bare rålekker. Fikk også tak i den veldig billig i forhold til hva jeg trodde jeg måtte ut med. Nå gleder jeg meg om mulig ennå mere........
Gjest svenskbrud Skrevet 8. april 2002 #3 Skrevet 8. april 2002 Är det denna? I så fall, NYYYYDELIG!!!!! http://www.kvinneguiden.no/cgi/brudekjoler...pg&cat=5&page=5
09.08.2002 Skrevet 9. april 2002 #4 Skrevet 9. april 2002 Gratulerer! Er det ikke deilig når ting begynner å ordne seg? Hentet selv kjolen min sist uke. Nå henger den pent og pyntelig i skapet til moren min (må jo ikke risiskere at samboeren min ser den, vet du).
Elma Skrevet 9. april 2002 #5 Skrevet 9. april 2002 Gratulerer. Er spent på hvor du fikk tak i den og hvor mye den kostet
Kleopatra Skrevet 9. april 2002 #6 Skrevet 9. april 2002 denne kjolen syns jeg var helt fantastisk flott og jeg falt for den selv (selv om jeg har valgt en annen). Du kommer til å bli lekker på dagen din.12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå