Gå til innhold

En av de beste somrene på 150 år

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke det de skriver hver vår?

Gjest Fjellsippa
Skrevet

De sier jo ingenting om hvor det skal blir varmere. Ofte er sånn at når det er bra i nord er det dårlig i sør. Så da håper jeg på at det blir bra i nord :briller:

Skrevet

Uhuu...

Håper ikke dette været kommer over Kreta, dit reiser nemlig vi om 1 1/2 uke.

Skrevet
Uhuu...

Håper ikke dette været kommer over Kreta, dit reiser nemlig vi om 1 1/2 uke.

Jeg mener det været med all snøen som kom over Athen i dag :)

Men været som er varlet for årets sommer i skandinavia tar vi mer enn gjerne imot :):):)

Skrevet

Sist sommer skulle jo også bli fantastisk, men vi som bor i Sør-Norge husker hvordan det ble. Regn og kaldt HELE sommeren! Så jeg tror det ikke før jeg får se det.

Skrevet
Sist sommer skulle jo også bli fantastisk, men vi som bor i Sør-Norge husker hvordan det ble. Regn og kaldt HELE sommeren! Så jeg tror det ikke før jeg får se det.

Da må det jo bli bra i år :sol:

Noe annet er grådig urettferdig :sjenert:

Skrevet

At sommeren skal bli den varmeste på 150 år er ikke ensbetydende med at den blir den beste... ;)

Skrevet
Da må det jo bli bra i år :sol:

Noe annet er grådig urettferdig :sjenert:

Urettferdig - neida :)

Vi i Nord-Norge hadde en aller tiders sommer. Godt og varmt med temp på rundt 20-25 grader i juli (Nord-Troms).

Håper på gjentakelse dette året :)

Skrevet

Her i trøndelag hadde vi også et kjempeår i fjor, og jeg håper på reprise (minst)

Skrevet

Men hellandussen. Hvem har begynt å snakke om urettferdighet i landsdeler? Synes den problemstillingen (som dukker opp på forsiden av vg og nettforaer som padder) er så banal. Jeg mente ikke urettferdig som at godt vær der jeg bor frarøver andre det fine været sitt. Det er sært.

Skrevet
Men hellandussen. Hvem har begynt å snakke om urettferdighet i landsdeler? Synes den problemstillingen (som dukker opp på forsiden av vg og nettforaer som padder) er så banal. Jeg mente ikke urettferdig som at godt vær der jeg bor frarøver andre det fine været sitt. Det er sært.

Nei, slik var det heller ikke ment fra min side.

Du siterte ei/en som refererte til dårlig vær sørpå i fjor, jeg bare konstanterte at vi hadde det fint nordpå :)

Skrevet

Håper ALLE i heele Norge får en fantastisk sommer, jeg!

Bare sol og varme, ingenting :regn:

Skrevet

ENIG MED DU :sol:

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Jeg er litt uenig, vil gjerne ha en regnskyll sånn innimellom jeg. Blir så utrolig tørt og jævlig helt uten regn, og dessuten trenger alt som vokser litt vann sånn innimellom :)

Men det må gjerne regne bare på natta da, så vi våkner til en frisk og ny verden ;) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...