Gjest Gjest Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Melder meteorologene Gleder meg, håper de får rett
Gjest Fjellsippa Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 De sier jo ingenting om hvor det skal blir varmere. Ofte er sånn at når det er bra i nord er det dårlig i sør. Så da håper jeg på at det blir bra i nord
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 Uhuu... Håper ikke dette været kommer over Kreta, dit reiser nemlig vi om 1 1/2 uke.
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2008 #5 Skrevet 20. april 2008 Uhuu... Håper ikke dette været kommer over Kreta, dit reiser nemlig vi om 1 1/2 uke. Jeg mener det været med all snøen som kom over Athen i dag Men været som er varlet for årets sommer i skandinavia tar vi mer enn gjerne imot :)
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2008 #6 Skrevet 20. april 2008 Sist sommer skulle jo også bli fantastisk, men vi som bor i Sør-Norge husker hvordan det ble. Regn og kaldt HELE sommeren! Så jeg tror det ikke før jeg får se det.
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2008 #7 Skrevet 21. april 2008 Sist sommer skulle jo også bli fantastisk, men vi som bor i Sør-Norge husker hvordan det ble. Regn og kaldt HELE sommeren! Så jeg tror det ikke før jeg får se det. Da må det jo bli bra i år Noe annet er grådig urettferdig
Tabris Skrevet 21. april 2008 #8 Skrevet 21. april 2008 At sommeren skal bli den varmeste på 150 år er ikke ensbetydende med at den blir den beste...
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2008 #9 Skrevet 21. april 2008 Da må det jo bli bra i år Noe annet er grådig urettferdig Urettferdig - neida Vi i Nord-Norge hadde en aller tiders sommer. Godt og varmt med temp på rundt 20-25 grader i juli (Nord-Troms). Håper på gjentakelse dette året
Chiquita Skrevet 21. april 2008 #10 Skrevet 21. april 2008 Her i trøndelag hadde vi også et kjempeår i fjor, og jeg håper på reprise (minst)
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2008 #11 Skrevet 21. april 2008 Men hellandussen. Hvem har begynt å snakke om urettferdighet i landsdeler? Synes den problemstillingen (som dukker opp på forsiden av vg og nettforaer som padder) er så banal. Jeg mente ikke urettferdig som at godt vær der jeg bor frarøver andre det fine været sitt. Det er sært.
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2008 #12 Skrevet 21. april 2008 Men hellandussen. Hvem har begynt å snakke om urettferdighet i landsdeler? Synes den problemstillingen (som dukker opp på forsiden av vg og nettforaer som padder) er så banal. Jeg mente ikke urettferdig som at godt vær der jeg bor frarøver andre det fine været sitt. Det er sært. Nei, slik var det heller ikke ment fra min side. Du siterte ei/en som refererte til dårlig vær sørpå i fjor, jeg bare konstanterte at vi hadde det fint nordpå
linel Skrevet 21. april 2008 #13 Skrevet 21. april 2008 Håper ALLE i heele Norge får en fantastisk sommer, jeg! Bare sol og varme, ingenting
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2008 #14 Skrevet 21. april 2008 Håper ALLE i heele Norge får en fantastisk sommer, jeg! Bare sol og varme, ingenting ENIG MED DU
Gjest Wolfmoon Skrevet 22. april 2008 #15 Skrevet 22. april 2008 Håper ALLE i heele Norge får en fantastisk sommer, jeg! Bare sol og varme, ingenting Jeg er litt uenig, vil gjerne ha en regnskyll sånn innimellom jeg. Blir så utrolig tørt og jævlig helt uten regn, og dessuten trenger alt som vokser litt vann sånn innimellom Men det må gjerne regne bare på natta da, så vi våkner til en frisk og ny verden hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå