Cilla Skrevet 21. april 2008 #21 Skrevet 21. april 2008 Jeg er ganske sikker på at Spar butikkene fører Nidar sitt smågodt!
Gjest Godtegris Skrevet 24. oktober 2008 #22 Skrevet 24. oktober 2008 Til info: Candyking har smukker fra Haribo, og krokodillene er fra Lamy Lutti... Dessuten så har Candyking Nidar også ;-) Hilsen en som faktisk liker Candyking...
Olive Skrevet 24. oktober 2008 #23 Skrevet 24. oktober 2008 Mix er ikke noe eget merke. Det kommer an på hvilken grossist som leverer smågodt til de forskjellige kioskene/butikkene. De butikkene som fører Candy King har noen "merkevarer" - slik som Nidar osv.. Men også endel kopier som er egenprodusert. Mix er derimot ikke noe annerledes enn andre rene kioskkjeder som foreksempel Gyda. Etter å ha jobbet 4 år i en kiosk med en hel vegg med smågodt og fylt på "ørti" slike bokser kan jeg med hånden på hjertet si at alt godteriet kommer fra de leverandørene vi kjenner fra før - Freia, Nidar, Brynhild, Haribo, Lutti osv.. Ikke noe eget Mix-merke altså... Du vil få akkurat det samme godteriet i en egen kiosk med mindre de fører Candy King konseptet, selv om man også får tak i Nidar der.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #24 Skrevet 12. september 2017 Hvilken produsent bruker Mix kiosken? Noen som vet? Anonymkode: ce032...8c6
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #25 Skrevet 12. september 2017 Hver lørdag går jeg til freia butikken og kjøper konfekt. Elsker freia sjokolade ❤️ Anonymkode: ed7c4...86e
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #26 Skrevet 13. september 2017 Nidar bruker jo palmeolje i sjokoladen....IKKJE bra:(( Anonymkode: df169...66c
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #27 Skrevet 14. september 2017 Hmm Syns faktisk ikke jeg ser helt forskjell på mix godteri og Candy King etc. Syns egentlig mix butikkene har gammelt og hardt smågodt. Er faktisk veldig glad i candy king, men kjøper det alltid på store dagligvarebutikker da jeg har opplevd at de har ferskest godteri. Alltid mykt og godt. Jeg er nok en smågodt "addict" da det er det beste jeg vet når det kommer til snacks. Og spiser det vel flere ganger i uken Jeg syns også at smågodtet i sverige er utrolig godt da de har et enormt utvalg du ikke får i Norge. Pluss det fylles opp hele tiden da det går tomt relativt raskt. Alltid ferskt og utrooolig godt. Nidar er absolutt et merke jeg ikke liker da de har litt merkelig smak på godteriet sitt. Og egentlig utvalget er ikke av den typen jeg foretrekker. Pluss liker ikke sjokoladen Men er veldig glad i smågodtet fra godteslottet i oslo. Hvilket merke det er vet jeg ikke. Anonymkode: f2873...ed2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå