Gjest Gjest Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Må kjøpe sko til min datter på 13 mndr nå, og lurer på hvordan en måler hvilken sko-str hun må ha?
Kipa Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 (endret) det beste er nok å ta henne med i butikken..det er så mange ulike fasonger selv om størrelsen er den samme..Du får som oftest veldig god hjelp av butikk personale :-) Jeg har også ei på 13 mnd, hun bruker 19 el 20 ;-) Man kan jo også bare satse på en av de minste og høre om å få bytte.. Endret 20. april 2008 av Kipa
Minni-Mus Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 På skobutikkene har de ordentlig måleredskap for å mle foten hennes, så måler de inne i skoen også! Skoen skal vel helst være 1,5cm mer enn foten til barnet. min jente brukte 20 i vintersko, men trengte bare 19 i et par vprsko jeg kjøpte he rom dagen. Skoene er jo forskjellige også...
Tusenfryd Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Sier som de andre - ta med i butikken, jeg har bare fått god hjelp i de butikkene jeg har vært.
Susan Sto Helit Skrevet 21. april 2008 #5 Skrevet 21. april 2008 Ta med i butikken, og få hjelp til å måle. I tillegg lønner det seg å ta på skoen på barnet. Det er ikke alle sko som er like lette å ta av og på.
sommerglede Skrevet 21. april 2008 #6 Skrevet 21. april 2008 min sønn er 9 mnd og han bruker størrelse 21... men alle er forskjellige og skoene er forskjellige så jeg ville ha tatt han med ned å fått målt foten først... mvh sommerglede
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå