Biebie Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Jeg har brukt Biotherm sin bodylotion i mange år. Den med appelsinduft som "alle" har. Er godt fornøyd med effekten av den, men jeg synes den lukter for sterkt, det går jo ikke å bruke parfyme når man har smurt seg med den. Jeg vil derfor gjerne ha anbefalt en god bodylotion til normal hud, den må trekke fort inn i huden og ikke være klissete. Hva er din favoritt?
Rotehøna_21 Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Jeg syns Dr.Greeve sin body lotion er meget god. Den trekker godt inn i huden, og lukter godt. Er heller ikke for klissete. Hvis jeg ikke er altfor tørr, så bruker jeg Vaselin Intensive care aloe vera gel. Dufter godt, lett og smøre og går fort inn i huden..
Gjest Lacuna Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Min favoritt er L'Oreal Nutri-lift i hvit pumpeflaske til eksemhuden min. Den gir mye fukt uten å være klissete, og lukter diskret, og dessuten er den billig.
Gjest Gest Skrevet 21. april 2008 #5 Skrevet 21. april 2008 Anbefaler den gule fra biotherm! www.redbeauty.no selger den, i tillegg til mange andre gode body-lotions:P
Olive Skrevet 21. april 2008 #6 Skrevet 21. april 2008 Nå om dagen bruker jeg FCUK - Whipped body cream Den har en helt fantastisk konsistens!
tjadama Skrevet 21. april 2008 #7 Skrevet 21. april 2008 Jeg har brukt Biotherm sin bodylotion i mange år. Den med appelsinduft som "alle" har. Er godt fornøyd med effekten av den, men jeg synes den lukter for sterkt, det går jo ikke å bruke parfyme når man har smurt seg med den. ehm? er det GaLsKaP av meg å bruke den + parfyme?!?! for det gjør jeg til stadighet... men nå smører jeg meg mest på kveldene (og da bruker jeg ikke parfyme) eller en stund før jeg går ut (og tar parfyme på rett før jeg går ut..) man annyway! lukter jo ikke så mye når den trekker inn, (?)
tjadama Skrevet 21. april 2008 #8 Skrevet 21. april 2008 ps. beklager at jeg ikke bidro med noen tips, (for jeg liker jo den du nevnte,) men nå kan jeg titte innom å se om jeg kanskje finner en mindre luktende selv.. for etter å hørt med kjære viser det seg at han er litt lei av å drømme "at han er i florida" søstern bruker Vichy sin Bodyloition og har brukt Nutrilift (hvit) fra L'Oreal. mener å huske hun likte begge to
Rosenrød Skrevet 22. april 2008 #9 Skrevet 22. april 2008 Jeg bruker en fra Dermalogica, den har god konsistens og er nesten luktfri. Husker ikke navnet....
Gjest Catwoman Skrevet 22. april 2008 #10 Skrevet 22. april 2008 Kremene fra Jason - de er de beste jeg har vært borti. De trekker godt inn i huden og følese behagelige på.
laperla Skrevet 22. april 2008 #11 Skrevet 22. april 2008 Jeg liker Aco's Original bodylotion. Den er parfymefri og gjør huden myk og go'.
gladidag Skrevet 22. april 2008 #12 Skrevet 22. april 2008 Har brukt Biotherm i mange år...men har nå gått over til Jason Aloe vera hand&bodylotion..hele familen bruker den nå Kjempefin på lillegulls atopiske hud og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå