Gjest Gjest_Filosofen_* Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Må bare få noe bekreftet.. "Ringer du, sender meldinger eller bruker andre tjenester for mindre enn 99 kroner, blir fakturaen din likevel på 99 kroner per måned. Dette er minstefakturering." Betyr det at jeg må betale 99 kr hver måned uansett eller at jeg får en regning når jeg har brukt over 99 kr? Vurderer å få meg djuice student, men vet ikke om det lønner seg for meg. Jeg ønsker ikke å betale noe fast månedsbeløp.
The Kitten Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 Må bare få noe bekreftet.. "Ringer du, sender meldinger eller bruker andre tjenester for mindre enn 99 kroner, blir fakturaen din likevel på 99 kroner per måned. Dette er minstefakturering." Betyr det at jeg må betale 99 kr hver måned uansett eller at jeg får en regning når jeg har brukt over 99 kr? Vurderer å få meg djuice student, men vet ikke om det lønner seg for meg. Jeg ønsker ikke å betale noe fast månedsbeløp. Det betyr at du må betale minimum 99 kr hver måned. Ringer du og sender meldinger for 98 kr, betaler du 99. Hvis du ringer og sender meldinger for 100 kr, betaler du 100 kr. En regning vil du få hver måned, på minimum 99 kr.
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Må bare få noe bekreftet.. "Ringer du, sender meldinger eller bruker andre tjenester for mindre enn 99 kroner, blir fakturaen din likevel på 99 kroner per måned. Dette er minstefakturering." Betyr det at jeg må betale 99 kr hver måned uansett eller at jeg får en regning når jeg har brukt over 99 kr? Vurderer å få meg djuice student, men vet ikke om det lønner seg for meg. Jeg ønsker ikke å betale noe fast månedsbeløp. Ja, det betyr at du må betale 99 kr uansett hver måned, dvs. du får en minimumsutgift i året på kr 1188,-. Jeg tror den eneste måten du kan unngå månedsbetaling, er å benytte kontantkort.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå