Gjest Gjest Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Da +jeg +skulle +poste +et +innlegg +i +dag +oppdaget +jeg at, +som +dere +ser, +det +dukker +opp plusstegn +foran +hvert +ord. +Jeg +får +også +opp + +et +rytt vindu, + +lblant +annet + +"bruk +pop +uo-bilfr. Hjelp +meg, +plrse!
Brunhilde Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 Du glemte et +tegn i overskriften, så problemet er neppe helt reelt.
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 Jeg +fikk +slettet +det, er +det +så +vankelig å teke +seg ? I +stedet +for +å + misteneke +meg +for +å +lure +noen +(hva +skulle +vitsen +med +det +være ? Se her, jeg kan skirve uten plusstegn, hvis jeg sletter dem med en gang. Det +er +bare +så + +forbamnet +slitsomt Har +du +ikke +noe +kontruktivt +å +si +kan +du +holde +kjeft.
Brunhilde Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 Så +hyggelig +du +er +da! Om +jeg +hadde +hatt +et +godt +råd+, +så +ville +jeg +ikke +delt +det +med +slik +en +surpomp +uansett.
Gjest Infralove Skrevet 20. april 2008 #5 Skrevet 20. april 2008 "bruk +pop +uo-bilfr. Kva er det som står her?
Gjest Nerdy Skrevet 22. april 2008 #6 Skrevet 22. april 2008 Kva er det som står her? "Bruk pop-up filter, står det! Skjønner du vel..
Nausicaä Skrevet 22. april 2008 #7 Skrevet 22. april 2008 Vask tastaturet ditt. Evt kjøp et nytt og slutt å spise og drikke brus ved pcen.
SilkeSatan Skrevet 23. april 2008 #8 Skrevet 23. april 2008 Sjekk at det ikke ligger en smule eller noe i klem mellom +-tasten og en annen tast. Evnt, kjøp et nytt tastatur. Koster ikke all verdenes, og slutt å spis og drikk i nærheten av det. Det hjelper ofte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå