Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du kommer tidlig hjem fra jobb/skole en dag. Du tar deg en tur inn på soverommet og der ser du mannen/dama de i full akt (rå sex) med en av det samme kjønn (dame med en annen dame f.eks).

Hvordan reagerer du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Totalt sjokk. Har spurt om han har bifile fantasier flere ganger, og har alltid fått et klart nei. Så om han da hadde gått bak min rygg for å gjøre noe han hadde hatt lov til om jeg visste om det og han var ærlig mot meg hadde vært et større svik enn jeg kan tenke meg.

Kommer litt an på situasjonen og stillinger, men lurer på om jeg kanskje i første omgang faksik hadde tenkt voldtekt eller at han var blitt dopet til han mistet alt av hemmninger.

Skrevet
"Gjer plass!"

Agreed, men ikke på nynorsk selvsagt, har kun sex på bokmål :)

Skrevet

Hvis han både hadde løyet til meg om legningen sin og i tillegg vært utro mot meg i vår egen seng? Hadde nok taklet det heller dårlig ja.

Gjest Tigress
Skrevet
Agreed, men ikke på nynorsk selvsagt, har kun sex på bokmål :)

Personleg skriv eg ikkje så ofte sex, eg er meir på gjere-stadiet, eg. Nynorsk og bokmål er skriftspråk må vite. :fnise:

Eg talar ikkje nynorsknært heller, så det ville nok komme ut på østlandsk, ja:

"FLØTT'Æ JÆ SKA VÆRRA ME!"

Skrevet

Gitt han beskjed om å finne seg ny bopel før kvelden er omme, og raske med seg sakene sine, for låsen på leiligheten byttes ut dagen etter.

Utroskap er utroskap samma faen hvilket kjønn h*n har sex med, og hadde min partner vært utro i VÅR leilighet og VÅR seng hadde jeg aldri kunnet tilgi han.

Skrevet
Hvis han både hadde løyet til meg om legningen sin og i tillegg vært utro mot meg i vår egen seng? Hadde nok taklet det heller dårlig ja.

Enig. Vet ikke hva jeg ville gjort, men det ville ikke vaert saerlig pent, i alle fall.

Gjest Gjest22
Skrevet

Jeg hadde reagert likt som hvis jeg fant han i seng med en dame: Dumpa den utro drittsekken.

Skrevet
Gitt han beskjed om å finne seg ny bopel før kvelden er omme, og raske med seg sakene sine, for låsen på leiligheten byttes ut dagen etter.

Utroskap er utroskap samma faen hvilket kjønn h*n har sex med, og hadde min partner vært utro i VÅR leilighet og VÅR seng hadde jeg aldri kunnet tilgi han.

Veldig godt sagt! Jeg skjønner ikke hvorfor noen synes at utroskap med en av samme kjønn er greit.

Skrevet

Hadde det vært et ikke så veldg seriøst forhold enda,feks,vært sammen bare noen måneder så hadde jeg hoppet i seng sammen med han! hehe

Skrevet

Jer reagerer nok på akkurat samme måte som om jeg hadde funnet han i seng med en av motsatt kjønn. For meg er dette utroskap på lik linje, og reaksjonen hadde blitt deretter, nemlig ved å gå ut av forholdet.

Skrevet

Må være enig med de som sier at utroskap er utroskap, uansett kjønn.

Skrevet

Agreed.

Skrevet
Veldig godt sagt! Jeg skjønner ikke hvorfor noen synes at utroskap med en av samme kjønn er greit.

Tror enkelte forveksler dette med fantasier, men jeg tror nok at disse ville ha opplevd å bli like såra ved en slik opplevelse som de fleste andre. Å ha trekant er jo noe man bestemmer seg for sammen - og ikke noe som skjer som er overaskelse.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg hadde tenkt: endelig går fantasien min i oppfyllelse og så hadde jeg hoppet til sengs og blitt med ;)

Skrevet

Først moro så alvor!

Jeg hadde helt klart blitt overrasket med en gang for så å hoppe oppi sengen med dem. Etterpå hadde det blitt en laang prat med kjæresten!

Gjest Bellatrix
Skrevet

Samme her.

Skrevet

Akkurat der og da hadde jeg vel stått å måpa litt så løpt ut! Og når denne mannen hadde gått hadde jeg vel, skreket og hylt og banna til kjæresten min og sagt at han får pelle seg ut! (er hvertfall sånn jeg kan tenke meg at jeg ville reagert, men hvem vet)

For det der ser jeg på som utroskap, så lenge det skjer bak min rygg så er det utroskap, uansett kjønn!

Skrevet

Jeg kan godt fantasere om trekant jeg, men dersom jeg hadde kommet, uplanlagt tidlig hjem fra jobb og overasket kjæresten min i å ha sex med en annen person i en periode han regnet med at jeg ikke ville være hjemme... da hadde jeg blitt forferdelig såret og forbannet, og på ingen måte sett noe spennende i det.

Dersom min kjære går bak min rygg og sniker seg til å ha sex med noen på den måten, så er det veldig bevisst av ham at jeg IKKE skulle oppdage det og være med, dermed er det på ingen måte noen invitasjon til trekant. Dette er for meg svik fra ende til annen, uansett hvor mye jeg kunne vært med på trekant om vi hadde kommet frem til det ønsket sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...