Gå til innhold

Er jeg unormal ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

HEi !

Vil bare få ut litt frustrasjon en søndagsformiddag !

Jeg har vært her inne støtt og stadig, men føler nå at jeg har kommet på et metningspunkt.

Tre uker igjen til jeg skal stå brud, men føler at jeg får panikk av å lese andres detaljerte beskrivelser av absolutt alt !

Jeg får helt angst av å lese hvor utrolig opphengt en del er på bitte,bitte små detaljer.

Er jeg ikke helt normal ?? Jeg har ikke kontroll på hver eneste ting, men det er det jammen flere som har enda det er år til de skal opp gulvet ?!?

Gleder meg til den store dagen jeg også, men for meg er det viktigste at jeg skal få mannen min......

Tror jeg takker for meg og nyter de siste ukene uten unødvendig angst for hvor fine serviettene er, dekorasjoner, musikken, kakene, talene,bilen,blomstene........osv er.

Vet at jeg kommer til å få en fantastisk dag uansett og at jeg søndag om tre uker er verdens lykkeligste fru :D

Måtte bare få det ut.....selv om poenget kanskje ble noe uklart.

Takker samtidig for de råd og tips jeg har fått :D

Skrevet

Herregud! Nå må du slappe av Zeta! Du kommer sikkert til å få en flott dag....gleder meg til å være der jeg :D

Har selv kutta ut masse smådetaljer til vårt bryllup, og er sikker på st dagen blir like fin uten alt jeg planla i starten....

Nyt de siste ukene du (Hører forresten at moren din er mer nervøs enn deg :ler: ). Sender deg en SMS jeg :D

Klems

Skrevet

nei, du er slettes ikke unormal - tvert imot! Og det er godt å se at noen jordnære er "bevart" :wink:

Det er sant, at det viktigste er jo ekteskapsinngåelse -resten er jo en feiring av dette. Det viktigste er jo løftet man gir osv. Men selvsagt er det jo gøy å gjør litt stas utav det! Det mottoet vi har for festen er at alle skal ha det greit, skal være et koselig og trivelig bryllup. Om serviettene ikke skulle bli perfekte, så er det ingen krise... tror neppe noen av gjestene vil bemerke dette og isåfall synes bryllupet er en katastrofe!?!

Og så er det jo gildt å finne noen ting som ikke gjestene har sett/vært med på før - dermed er det supert med dette forumet, jeg får masse tips! må få takke :D

Vi hadde "møte" sammen m foreldre igår, det er 3mnd igjen og mange ting er planlagt, bare ikke ned i detaljer. Noen ville vel fått hetta av at vi kan ta det så rolig, men jeg vet det går bra - forledre har gjort dette før og vet hva og hvordan ting skal ordnes for å lage en flott fest! Det er godt å slippe å bli stressa og sliten av alt også!

Jeg er også av de som har drømt i mange år om hvordan bryllupet mitt skal være, spes etter andre bryllup jeg har vært i, har jeg gjort opp meg meninger. MEn det viser seg nå at ting blir jo ikke helt slik:)

Det viktigste er at bryllupet blir "oss" - men jeg gidder ikke stresse fram og tilbake for å finne "den" servietttypen som bare blir helt perfekte! De skal være hvite, that's it!

Ønsker deg zeta5 lykke til videre, nyt tiden fram mot bryllupet -ta vare på deg selv og din kjære og nyt alt på dagen og ikke minst etterpå! (sunt å ikke bli så opphengt i selve dagen tror jeg.... det finnes jo et liv ved siden va også!)

(¨,)

Skrevet

Man når vel alle et metningspunkt....

Jeg har vært der og kommet tilbake igjen.

Og regner med å ha det slik flere ganger.

Lykke til på din store dag og sleng gjerne innom med bilder og en fortelling om hvordan dagen deres var! :wink:

Skrevet
Man når vel alle et metningspunkt....

Jeg har vært der og kommet tilbake igjen.

Og regner med å ha det slik flere ganger.

ja akkurat slik har jeg det ofte - den ene dagen slår det meg at det ikke er så nøye, den neste dagen er det kjempegildt å prøve å planlegge, tenke, finne ting osv...

det er jo tross alt litt gildt å skulle være brud - jeg tror det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...