fjellfiol Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 Nå går jeg her og lurer...og leser tråder her på KG og generelt på nettet uten å bli så mye mer klok av den grunn. Derfor nytt emne... Jeg er i dag 32 dager siden første dag i siste mens og hadde forventa mensen nå. I går kveld hadde jeg litt småbrun utflod og trodde dermed mensen kom i dag - som den gjorde forrige gang etter lik utflod. Men den gang ei...bare litt mer brunlig utflod i dag og kanskje bittelitt rødt blod. Vet jo ikke akkurat hvor lang syklus jeg har, siden forrige mens var første mens etter pilleslutt, så tippa sånn ca 30 dager. Fra jeg slutta på pillene (midt i cerazettebrettet) til jeg fikk første mens gikk det 41 dager (26 dager fra jeg egentlig skulle endt brettet). Det jeg lurer litt på nå er om det jeg har kan være en festeblødning? (hvis jeg går ut fra en syklus på 41 dager så kan det jo stemme lissom). Noen som har hatt noe sånt og har erfaringer? Det jeg også lurer på er når jeg kan ta en test etter antatt festeblødning? Hvis ikke TR kommer for fullt i morra da...
fjellfiol Skrevet 20. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 20. april 2008 ...var mensen som kom ja...men hadde jo håpa noe annet i det lengste...så nå er det bare å begynne å prøve igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå