Gjest TS Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 Hei! Trenger litt hjelp her:) Fant for cirka en måned ut at jeg ville slanke meg, veier ca 15 kilo for mye. Startet med allevo pulver i cirka ei uke, og spiser nå vanlig mat, og teller kalorier. På en dag har jeg fått i med cirka 1200-1500 kalorier. For mye, for lite? trener ikke mye, går en time eller to med hunden og er ellers mye ute. Har på 4 uker gått ned 4 kilo. Men nå har det stoppet opp Spiser vanligvis knekkebrød, med lett ost, en og annen nutrilett bar, vanlig middag, satser på fullkornspasta, naturris og litt potet. Med helst rent kjøtt og fisk til.
Frk Johansen Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 Synes det høres greit ut jeg... Slanket meg selv 24 kilo på Grete Roede for noen år siden men jeg lå da på 1700 kcal fordi jeg skulle ta av endel. Du bør ikke være under 1250 kcal pr dag mener jeg å huske. Ellers er det jo viktig at du får i deg nok vitaminer og mineraler mens du holder på, lykke til!
Gjest Bolledeig Skrevet 19. april 2008 #3 Skrevet 19. april 2008 Vektnedgang er ofte ikke en helt gradvis prosess, men skjer ofte i rykk og napp. Først kan man miste en del vann, så det går veldig fort i begynnelsen, og deretter kan det bremse opp litt, for å så ramle nedover igjen. Jeg ville ikke bekymret meg noe særlig for det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå